Cydia discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 ... Kan ik nu mijn apps via iTunes synchroniseren zonder mijn "Cydia-apps" kwijt te raken? ... ja hoor, geen enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Cydia en synchronisatie
Bomans, dank je wel voor een antwoord "sneller dan de wind". Joost1944
|
|
||||
|
||||
Vandaag mijn iPhone hersteld, met redsn0w. Helaas ontbreekt de iSpazio repo. ik heb inmiddels al 3 keer opnieuw een jailbreak uitgevoerd, maar elke keer mist deze repo.
Als ik de repo handmatig probeer toe te voegen via htttp://www.ispaziorepo.com/cydia/apt/ krijg ik een foutmelding dat hij de repo niet kan vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
|
|||
|
|||
hoe kan ik me programma's verwijderen die ik via cydia heb gedownload. ik heb het geprobeerd via itunes maar hij ziet de programma's niet.
|
|
||||
|
||||
Moet via cydia zelf:
manage -> packages -> ga naar het programma dat je wilt verwijderen -> rechts bovenaan kies je voor modify -> remove As simple as that. |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone 3g gejailbreakt alleen moet ik nunog op cydia...
alleen mijn Wi-Fi doet het niet hij kan geen internet verbinding vinden terwijl mijn andere iphone er naast ligt en wel verbinding heeft... nu kan ik er niks meer mee heeft iemand er ervaring mee???? groetjes wouter |
|
|||
|
|||
hallo wie kan mij helpen.
ik kan namelijk geen sources toe voegen. krijg elke keer een fout melding. wie kan mij helepn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|