Applicaties discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt helemaal gelijk Stiruam. Ik denk dat de meeste antwoorden op een vraag wel op deze site te vinden zijn....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je hebt helemaal gelijk Stiruam. Ik denk dat de meeste antwoorden op een vraag wel op deze site te vinden zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
karinh gewoon iphone uitzetten en weer opnieuw opstarten.
ik had zelfde probleem gr |
|
||||
|
||||
Hehehe
karinh's post: 25 februari 2008, 15:06 classicflyer's post: 28 maart 2008, 13:53 ik denk dat dat al wel is gebeurt ondertussen Greetz, Stiruam P.s. ThanQ Peetjo |
|
|||
|
|||
uitzetten
heb ik zeker allang gedaan! ik heb het berichtje een hele poos geleden al geplaatst. uitzetten was NIET de oplossing. Er waren een aantal games die een andere sources nodig hadden, die moet je eerst downloaden en dan werkt alles weer prima!
bedankt groetjes en mooi weer karinh |
|
|||
|
|||
ik ben ook nieuw op dit forum eerste keer werkte het uit en aan zetten maar nu heb ik weer de zelfde melding gekregen. hoe kom ik er achter welke sources ik moet downloaden ?
groet |
|
|||
|
|||
Ik heb een nieuwe app gevonden voor mijn telefoon-weergave echter ik moet deze in Applications/MobilePhone.app zetten. Ik heb zojuist het programma Iphonebrowser gedownload en geinstalleerd. Echter als ik phone icons en Images aanklik om te bekijken dan krijg ik de melding:
"could not find the path in your Iphone. Have you succesfully used Jailbreak?" Nu is het zo dat de persoon waar ik de Iphone van heb gekocht aan heeft gegeven dat hij ook ge-jailbreaked was, althans Installer staat ook op mijn iphone, dus ik ga er vanuit na van alles hier gelezen te hebben dat hij inderdaad al ge-jailbreaked is...... Iemand een idee wat het probleem kan zijn c.q. hoe kan ik kijken of hij inderdaad ge-jailbreaked is??? B.v.d. Chicco Laatst gewijzigd door Chicco68; 29-03-08 om 23:33. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee waar ik de meest nutteloze, maar wel grappige applicatie "iMagic" vandaan kan halen? Heb in installer gekeken, maar kan het niet vinden.
|
|
|||
|
|||
heb een paar vraagjes over de AppStore..
is er een source voor Installer..waar je de applicaties van de App.Store kan downen? zo niet.. hoe download je die applicaties van Appstore? en hoe zet je ze op je iPhone? en als laatste : kan het kwaad doen voor een gekraakte iPhone om applicaties van de App.Store te installeren?? Laatst gewijzigd door V.idunho; 16-07-08 om 03:11. Reden: typfoutje :p |
|
||||
|
||||
ik weet even niet of het kwaad kan maar met app store kun je net zoals bij itunes store hele lijst met apps kijken en evt kopen of gratis downloaden maar deze wordt aangegeven in de app store
suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. hoe krijg ik zaken uit de app.store op m'n geunlockte iphone? (die ik legaal aankoop, ik vraag niet naar een illegale bron ofzo) 2. bevatten zulke aankopen het risico dat hij terug gelocked it? |
|
|||
|
|||
Op je springboard zie je een icon van de app-store
|
|
|||
|
|||
Je moet overigens wel een account aanmaken in Itunes, wijst zichzelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar zie wel de melding dat ik naar een software 2.x moet overgaan om die store te gebruiken, en dat ga ik toch nog niet doen tot die wat op punt staat (na wat ik er allemaal over lees hier..) |
|
|||
|
|||
Dat heeft daar niets mee te maken.
Als je die melding in ITunes krijgt, gewoon negeren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb ergens zo n itunes tegoed van 15 e opgezet maar kan t nergens terugvinden mn apps worden van mn creditcard afgehaald weet iemand hoe ik dat weer vindt
bvd |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren de 3GS 16GB black maar ik kan geen apps op de Iphone syncen!
ik krijg op Itunes dan de melding dat mijn computer niet gemachtigd is terwijl dat wel zo is!! HELP? |
|
|||
|
|||
app store
op mijn iphone ontbreekt de icon app store,
hoe krijg ik die standaard erop? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ik mis applicaties? | Remonipodtouch | Jailbreak | 6 | 10-05-09 15:12 |
US-only Applicaties | joppe | iPhone Apps | 10 | 16-02-09 20:33 |
Onderwijs applicaties | Planeten Paultje | iPhone Apps | 2 | 22-12-08 12:16 |
Applicaties | Fitz | Unlock [archief] | 6 | 24-04-08 20:19 |
|
|