Repository discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) da's natuurlijk vragen om ellende! (tenzij het alleen de trusted sources zijn maar... die komen standaard al met installer mee ) kijk alsjeblieft voordat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
da's natuurlijk vragen om ellende! (tenzij het alleen de trusted sources zijn maar... die komen standaard al met installer mee )
kijk alsjeblieft voordat je iets installeerd eerst van welke source het komt
|
|
|
||||
|
||||
Het zijn trusted sources van ModMyifone.com.
|
|||
|
|||
Hey OEPS.
Ik heb per ongeluk de repo verwijderd van zzdon of zoiets, en kan de link nergens vinden ( zal wel niet goed gezocht hebben) maar kan niemand hem hier ergens plaatsen aub. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Duurt wel even, maar dan heb je wel wat
|
|
||||
|
||||
let's try dan maar
|
|
||||
|
||||
nee het zijn niet alleen de trusted sources, het zijn alle rogue sources van mmi (dus ook de niet gecheckede, niet trusted sources)
Zoals op mmi al staat vermeld bij de lijst: Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ sjowol: Ik gebruik deze sources al langere tijd, je kunt uiteraard de sources die je niet vertrouwt altijd verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Het zijn maar sources die je installeert, en die je wanneer je maar wil kan verwijderen, zoals bluevoice zegt. Het hangt ook wel af van wat je installeert..
|
|
||||
|
||||
tuuluk, ik waarschuw alleen maar, ik backup dus ook gewoon mijn eigen installer files op mijn pc-tje..
|
|
|||
|
|||
OK vraagje! Als je een source toevoegt, komen de packages dan automatisch in de lijst bij Categories te staan?!
Na jailbreaken stond er in de Sources modmyifone.com, zorgt deze voor het enóóórm aantal packages? je bent echt uren zoet om hier leuke extra'tjes uit te halen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jaa oke, maar heb m als leek alleen nog maar gejailbreaked naar 1.1.1 (origineel: 1.1.2 OTB 4.6) en heb modmyifone.com als enige extra source (nog geen zelf toegevoegd) en nog maar 2 packages geinstalleerd. kan geen kwaad toch?!?!
(overigens updaten naar 1.1.2 en NL maken ben ik nog niet eens aan toegekomen, wil eerst van binnen tot buiten snappen hoe dit ding werkt) oh en dan nog iets: stel dat ik nu dingen installeer via installer, en ik wil mn iphone straks updaten naar 1.1.2, kan dat zonder kleerscheuren? en als ik veranderingen heb aangebracht via WinSCP, kan ik dan ook nog steeds via Oktoprep enz enz m updaten?! |
|
|||
|
|||
Zo bouw je wel ervaring op. En zo te horen vind je het leuk!
Dat hoor ik graag. Dat lees ik graag bedoel ik. |
|
|||
|
|||
haha, gelukkig! maar nu heb ik nog geen antwoord op mijn vragen.......
|
|
||||
|
||||
Alohasoft al een tijdje down? MTL Repository ook?
Of ligt dit aan mij? |
|
||||
|
||||
nee toch nie, ligt nie down, k kan laden en downloaden ervan.
soms moet je twee keer refresh doen van de sources eer t trug allemaal gevonden is |
|
||||
|
||||
Citaat:
telkens opnieuw typen goed kijken of er geen fouten in staan maar het blijft als 'untitled source' staan. Als je zeker bent dat het werkt, probeer de source dan eens te verwijderen en opnieuw toe te voegen.. |
|
||||
|
||||
er zijn meer sources die untitled blijven, maar dat wil nie zeggen da ze offline zijn, ik heb er zo stuk of 12 bij sources zijn, en die untitled source zijn, ma de apps van de sources komen wel aan bod in de installer lijst
|
|
|||
|
|||
Mocht je alle sources hiervan toevoegen, moet je wel houden van lange wachttijden als je gaat refreshen (installer app) , ik vind het in iedergeval ZWAAR irritant kan ik je vertellen....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Did not Find Repository | Thexia | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-05-10 16:06 |
Your Repository | jeppeb | Jailbreak apps en thema's | 15 | 17-03-08 08:17 |
Installer Repository -=i Need Help=- | Stevensoftworks | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-02-08 02:55 |
repository maken | roelofk | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 12:52 |
|
|