Repository discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klein vraagje... Is de 114 ifonguide repo ook al klaar voor het nederlands taalpakket, T9, ... ? Dank u!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klein vraagje...
Is de 114 ifonguide repo ook al klaar voor het nederlands taalpakket, T9, ... ? Dank u! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja, ifoneguide.nl/114
|
|
||||
|
||||
al lang
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
hey bluevoice ,
ik had laatst ook shai's apps erop staan , duurde echt heel lang met de refresh van de installer , als je tijd over heb moet je de sources erop plaatsen. ik niet latersss |
|
||||
|
||||
Ja, ok, maar dan heb je wel altijd een overzicht van de nieuwste apps. Met Wi-Fi duurt het 2 a 3 minuten.
|
||||
|
||||
Duurt inderdaad 2 a 3 minuten. En dan moet je niet de Iphone op autolock 1 min staan want dan kan die weer opnieuw beginnen!
|
||||
|
||||
zoveel sources ik heb, duurt nog langer dan 2 a 3 min. lol
|
|||
|
|||
Weet er iemand een source met veel leuke games en toys?
|
|
||||
|
||||
Ik zoek eigenlijk een source met Roms voor PSX en GBA en NES enzo.. Want ik krijg het niet voor elkaar om ze via mn laptop op mn Iphone te krijgen dus via source lijkt me makkelijk Weet iemand er 1?
|
|
|||
|
|||
wil graag I WASH weet iemand wat voor source ik moet installeren
|
|
|||
|
|||
Hoe kom ik aan iWash sources welke
Laatst gewijzigd door jose; 01-04-08 om 13:25. Reden: verwijderen |
|
||||
|
||||
kijk en zoek via iAppCat - Apple iPhone & iPod Touch Application Catalog, dan zul je t wel vinden
|
|
|||
|
|||
Ik merk ook een probleem te hebben met ifoneguide. Ik heb voor een goede kennis zijn iphone geupgrade naar 1.1.4 via settings general about staat die ook op de nieuwste versie via sources heb ik http://ifoneguide.nl/114 gezet echter komt deze onderaan bij sources te staan onder uncategorized UNTITLED SOURCE : http://ifoneguide.nl/114 ik heb de nieuwste bsd subsystem 2.1 geinstalleerd maar ik krijg ifoneguide dus maar niet onder install packages te staan. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
dankje wel voor de site
dat zocht ik net |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wat ik wou zeggen is al gezegd geweest
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat ifoneguide onder als untitled source blijft staan. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gewoon opnieuw doen kijk of je hem goed heb ingetoets
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Did not Find Repository | Thexia | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-05-10 16:06 |
Your Repository | jeppeb | Jailbreak apps en thema's | 15 | 17-03-08 08:17 |
Installer Repository -=i Need Help=- | Stevensoftworks | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-02-08 02:55 |
repository maken | roelofk | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 12:52 |
|
|