Repository discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al goed en wel dat we zoveel leuke en goede sources hebben, maar bovenaan staat dat het niet altijd zo ongevaarlijk is... Kan iemand mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Al goed en wel dat we zoveel leuke en goede sources hebben, maar bovenaan staat dat het niet altijd zo ongevaarlijk is...
Kan iemand mij eens enkele sources doorgeven die ik zeker mag installen op mijn iPhone? Want ik durf niet echt nieuwe sources toevoegen... Grtz Steve |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na het toevoegen van de ifonguide repo wordt deze niet goed herkend
Ik heb, inmiddels enkele uren geleden, de ifoneguide.nl/114 repo toegevoegd aan de installer nadat ik een restore op mijn iphone heb gedaan, maar deze wordt nog steeds niet herkend. Hij blijft als untitled source weergegeven worden. (herhaaldelijk) Refreshen helpt niet en de vorige keer dat ik dit probleem had verscheen hij ineens na een paar dagen. Heeft iemand een idee of dit te versnellen is?
|
|
||||
|
||||
dit ook al in een ander topic vermeld:
als de source niet verschijnt check dan of je spelling juist is, zorg dat je een Wi-Fi verbinding hebt (geen gprs!) check of je met safari wel op de site kan en dus niet geblocked bent en check ff of de ifoneguide sources niet toevallig wel gewoon onder install staan.
|
||||
|
||||
Helaas moet je minimaal een week wachten en dan verschijnt het vanzelf wel !
En nu serieus, waarschijnlijk gewoon fout ingevoerd (duurt refreshen lang na invoeren ?) of er is iets mis met je internet verbinding zoals Sjowol al zei. |
|
|||
|
|||
Beste Sjowol,
Bedankt voor je tips. Ik heb, beide keren dat dit voorkwam, de spelling meermaals gecontroleerd en de source meerdere malen opnieuw toegevoegd. Inmiddels wordt hij herkend nadat ik refreshte over gprs i.p.v. Wi-Fi. Dit kan natuurlijk stom toeval zijn, maar ook dit deed hij pas na een paar uur. Inmiddels werkt het en wil ik jullie bedanken voor de reacties. Laatst gewijzigd door paschout; 08-04-08 om 09:31. |
|
|||
|
|||
haha Check dit dan
Uit onze data blijkt dat uw IP .................. veel meer dan gemiddeld heeft gedownload en is daarom geblokkeerd. Mocht u vinden dat dit een vergissing is neem dan contact op met ifoneguide mail.. Waarin u aangeeft waarom u zoveel heeft gedownload. Excuses voor het ongemak. Sjowol en Fresh..... Zit er een limiet op?? |
|
||||
|
||||
dit is op dit forum al uitgebreid besproken
|
|
|||
|
|||
hey allen , ik heb een iphone fw 1.1.2 en kan niets dowloaden van source. iphone geeft "failed download package"... heb voldoende ruimte op iphone... enige suggesties?
|
|
||||
|
||||
installer updaten?
|
||||
|
||||
Ik probeer via Your Repo mijn eigen repo samen te stellen zodat ik niet meer zoveel hoef te zoekn,maar als ik mijn source wil toevoegen plaats ie hem telkens bij uncategorized...
|
|
|||
|
|||
sources
Als ik een theme source of icon package download kan ik deze nergens terugvinden? Dan uninstall ik maar weer.
Als je trouwens uninstall doet is het dan van je schijf? Gr JW |
|
||||
|
||||
Citaat:
( Customize of Summerboard ) |
|
|||
|
|||
Hoe kom ik aan zo'n app dan? En als ik uninstall heb ik dan ook de ruimte op de schijf terug?
gr |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Thanks voor je antwoorden.
Nog eentje dan; Kun je ook sources downloaden met je gprs, bij mij doet hij dit niet!? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sources verwijderen / refreshen
Iphoners,
Een vraagje: Ik heb m'n iPhone "unlocked" gekocht met ook al een pak sources er op. Hierdoor duurt het refreshen toch enkele minuten. Voor mij is dat geen probleem maar ik heb hoger in deze topic wel gelezen dat meermaals refreshen belastend is (zie ifoneguide.nl/114) voor server/bandbreedte/? Ik heb bijv. m'n iPhone met de ifoneguide apps in het Nederlands gezet en ook de NL T9-spellingscorrectie geïnstalleerd. Vervolgens heb ik de betreffende SOURCE verwijderd.
Thanks en... keep up the good work. minosvdb |
|
||||
|
||||
Citaat:
2.source die je niet gebruikt, kun je verwijderen zodat het refreshen minder lang duurt 3.alle source die in installer staan worden gebruikt bij de refresh, veel sources maken je iphone niet onstabiel, duurt langer voor refresh. Sources die niet meer werken kunnen je refresh zeer lang laten duren cheers. |
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
ik heb een iphone 8gb uk 1.1.4 er staat installer op waar ik heel veel apps van kon downloaden.. toen ik een sources had toegevoegd, maar later had verwijderd, zijn er veel packages weg (die ik voor de installatie van de source wel had) hoe moet ik die vorige packages terugkrijgen? |
|
||||
|
||||
een keer refreshen??? of de source er gewoon trug inzetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Did not Find Repository | Thexia | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-05-10 16:06 |
Your Repository | jeppeb | Jailbreak apps en thema's | 15 | 17-03-08 08:17 |
Installer Repository -=i Need Help=- | Stevensoftworks | Jailbreak apps en thema's | 14 | 24-02-08 02:55 |
repository maken | roelofk | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 12:52 |
|
|