DFU discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dero Ik heb hier een iphone die perongeluk naar 2.0 is geupdate, ik krijg deze echter niet in DFU mode. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
dit lukt niet
kan het zijn dat dit niet meer werkt in firmware 2.0.1 ? ik kan mijn iphone niet meer opstarten, itunes zegt dat ik hem moet herstellen, maar dit lukt niet ik wou gewoon de 2.0.1 die ik al had herstellen met een 2.0.1 die ik hier op het forum heb gedownload met installer bij die 2.0.1 die ik eerst al had was een officiële, die ik had verkregen door mijn geunlockte 2.0 te upgraden via iTunes (unlock werd niet verwijderd) ik zit nu tijdelijk met itunes 7.5 omdat ik had gelezen dat ik die nodig had, en 1.1.4 moest installeren maar mijn iphone geraakt nu dus niet in DFU |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is echt niet moeilijk. Je hoeft echt geen geld uitgeven daarvoor. als wij gekozen hadden voor geld uittegeven hadden we appstore gebruikt. |
|
||||
|
||||
DFU MODE
als ik hem in dfu mode zet krijg ik daarna een wit scherm dan zwart en dan het apple logo
Iemand een idee? Hoor het graag. |
|
|||
|
|||
als ik mijn Iphone in de DFU mode wil zetten (bovenstaande procedure gevolgd) krijg ik de mededeling' I-tunes moet dit apparaat identificeren via de ipod-software updater' Ik kies dan voor annuleren.
Heeft iemand dezelfde ervaring? en wat moet ik doen om in de DFU-mode te komen? |
|
|||
|
|||
ik kreeg me telefoon niet in dfu modus ik zie steeds een apple logo en dan het usb kalbeltje en het itunes logo.
Wat moet ik doen om hem in dfu te krijgen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het is me ook gelukt een kwestie van volhouden en gewoon proberen heb nu weer een werkende iphone 8gb 2.0.1 met cydia+installer
|
|
|||
|
|||
heb al vanalles geprobeerd en gezocht..maar ik krijg mijn iphone niet in DFU mode.
Ik kom wel via ziphone in restore mode. heb het al heel vaak geprobeerd... home-sleep knop ingedrukt houden, dan sleepbutton loslaten...etc. iemand nog een ander idee programma ??? |
|
|||
|
|||
Gewoon blijven proberen varieer ook gewoon met het aantal seconden, je kan gewoon het beste via winpwn je eigen custom software maken en deze erop zetten.
Als je deze handleiding volgt moet het goed komen :» Winpwn 2.0 Guide - iPhone News & Review Hier staan ook andere manieren om in dfu mode te komen, zorg wel voor Itunes 7.7. In dit forum staat ook dat je telefoon helemaal zwart moet blijven maar dat is niet zo bij mij zag ik tijdens de installatie ook een apple logo en dat witte rondje onderin Itunes deed alleen heel lang over het voorbereiden van me telefoon maar je moet hem gewoon laten gaan en geduld hebben. Succes |
|
|||
|
|||
Is zeer simpel
-- Iphone aansluiten op je mac terwijl Ithunes open staat -- uw Iphone scherm afzetten niet je iphone enkel je scherm(kort op power knop drukken bovenste knop) -- De beide knoppen indrukken en tot 10 tellen , je zult zien dat uw power off slider tevoorschijn komt en terug verdwijnt -- na 10 seconden de power knop loslaten maar uw home knop blijven drukken tot je een melding krijgt via Itunes -- op de melding restore drukken terwijl je op je toetsenbord alt knop ingedrukt houdt en de custom firmware van Michael aanduiden -- Gewoon even laten doen en dat is het makkelijker kan echt niet Deze jongens hebben het ons zo gemakkelijk gemaakt , kan echt niet genoeg bedanken ps : Het is me zelfs gelukt met de herstelmodus waar je de stekker op je scherm krijgt ik kom van een 1.1.4 via Ziphone |
|
|||
|
|||
ik heb nou op dfu mode gedaan, en als ik ga ga restore naar een firmware die ik wil dan gaat het wel en dan geeft die erro 1601 ofzo, hoe kan dat
wie kan me helpen ? |
|
||||
|
||||
Ooit aan gedacht om google te gebruiken?: error 1601 itunes - Google zoeken
|
|
|||
|
|||
misschien weet iemand hier mee, en kan die me makelijk uitlggen wat ik kan doen
|
|
|||
|
|||
goedendag heren,
ik kan hoe dan ook niet in dfu mode komen, ik heb ook geprobeer: ibricker, ziphone, winstaller, kiphone.... alles het enige wat ik krijg is een melding als mijn telefoon word voor bereid voor herstel 1604,1602 enz........ als dit gebeurt is mijn telefoon veranderd in: het apple logo met een kleur pixel naar keus(wel steeds dezelfde kleur over het beeld gespikkeld) de ene keer rood de andere keer groen en nu net weer blauw....... heeft iemand een oplossing? geen enkel programma ziet mijn iphone ook behalfe itunes.............. groeten ben |
|
||||
|
||||
Ben, dit is niet het juiste topic voor die vragen.
Tevens vertel je er niet bij wat je probeert, wat je huidige firmware is, en wat je vorige firmware was. Graag even dat soort dingen erbij vermelden, en dat posten in een ANDER topic |
|
|||
|
|||
Ik had mijn Iphone in DFU mode gezet. Maar op het laatst kreeg ik alsnog de onbekende fout 13/ of 6. Als ik het via itunes me iphone herstelde.
Laatst gewijzigd door crocrop; 22-09-08 om 23:37. |
|
|||
|
|||
Ik krijg foutmelding (21) en hem totaal niet meer aan de praat. Suggesties...????
|
|
|||
|
|||
ik heb de nieuwste mac update gedaan (perongeluk)
kan iemand mij vertellen wat ik kan doen ik krijg foutmelding 2100 Laatst gewijzigd door bako; 16-12-08 om 20:32. |
|
|||
|
|||
help
kan iemand mij helpen, ik wil de dfu modus proberen, itunes staat aan maar hij slaat uit zonder dat ik de bar krijg voor hem uit te zetten, itunes herkent niets, als hem weer opleg krijg ik weer het apple logo dan valt hij uit ,wit scherm, start hij weerop, enzz
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DFU Loop! | kaasdebaas | Jailbreak | 5 | 31-03-11 12:10 |
iPhone: dfu mode | eduardiphoneiphone93 | Jailbreak | 0 | 10-05-10 16:03 |
DFU | ler0yy | Archief | 4 | 19-08-08 09:52 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
DFU | Kermi | Unlock [archief] | 18 | 30-04-08 00:39 |
|
|