DFU discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had even een vraagje. Mijn iphone is vastgelopen, maar als ik het goed begrijp moet ik hem dan in recovery mode opstarten in itunes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had even een vraagje. Mijn iphone is vastgelopen, maar als ik het goed begrijp moet ik hem dan in recovery mode opstarten in itunes, maar in welke firmware wordt die dan gerestored, want ik zou hem graag in 3.1.2 houden voor mn jailbreak/unlock?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In dat geval hoop ik voor je dat de SHSH blobs op Saurik's staan.
Zo ja, dan kun je je hostsfile aanpassen (zoek ff op dit forum op gs.apple.com) en daarna bij het herstellen je oude firmware selecteren. Dat doe je door de shift toets ingedrukt te houden terwijl je op de knop herstellen drukt. Daarna blader je naar je oude firmware en selecteert die. Kun je die niet vinden, dan start->zoeken en zoeken naar *.ipsw, ook in verborgen bestanden etc. |
|
|||
|
|||
Sorry, ik ben er niet zo goed in thuis nog, maar wat houdt dat in SHSH blobs op Suarik's? En hoe kom ik daarachter dat ik die daar op heb staan?
Hij is gejailbreakt met cydia. |
|
|||
|
|||
Had je bovenaan Cydia staan dat de shsh on file stonden? ooit op 'make life easy' (oid) geklikt?
|
|
|||
|
|||
Nee dat heb ik nooit gedaan volgens mij... Volgens mij niet tenminste. Dat had wel gemoeten?
|
|
|||
|
|||
Fout 1600 enig idee?
|
|
|||
|
|||
vergeet het,opsturen naar Apple,een dooie krijgt men ook niet tot leven,iedereen beweert zet hem in DFU,maar @#^{ç´ù % hoe krijg je iets dat MUURVAST zit in beweging!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb ik allemaal al geprobeerd,hij zit gewoon vast op het Apple logo en NIKS of geen enkele PC of MAC herkend hem zolang hij niet uit die frozen toestand is,ik kan hem NIET benaderen!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Als je ook maar 1 seconde te lang home+power in drukt en je krijgt het apple-logo dan heb je te lang of te kort home+power ingedrukt. Laatst gewijzigd door King1987; 23-03-10 om 18:49. Reden: samengevoegd |
|
|||
|
|||
echt alles geprobeerrd,leeg laten lopen,noem maar op. de moment dat ik de kabel insteek (stekker of usb),binnen de 2 sec. heb ik terug dat Apple logo! ik kan het niet meer zien!!!
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, krijg hem ook niet dfu omdat zodra de usb kabel word aangesloten de iPhone gelijk aanspringt. Hij start dus op en blijft hangen op het apple logo met een draaiende schijf erin.
|
|
|||
|
|||
heb de mijne weggegooid,is reeds de 2de waar ik dit mee vootheb,ik kan geen apple meer zien.
|
|
||||
|
||||
Je iphone weggegooid?
|
|
|||
|
|||
Ben met die van mij terug gegaan naar t-mobile, deze hebben hem teruggestuurd naar Apple en kreeg vrijdag een nieuwe teruggestuurd.. netjes
|
|
||||
|
||||
Zeker netjes..
Heb je em trouwens al gejailbreakt zie ik,of moet je je profiel nog aanpassen? ontopic: Misschien helpt trouwens het volgende wel voor Wimpiepiep...
Laatst gewijzigd door Econz; 14-03-10 om 14:07. |
|
|||
|
|||
bedankt alvast,maar het is te laat.heb hem weggegooid
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
al wat ik op het net en youtube heb gevonden heb ik geprobeerd,was het dan zo beu en heb hem letterlijk weggegooid.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg m wel in DFU maar als ik dan wil herstellen geeft hij een foutcode aan iets van 1394 ofzoiets weet niet helemaal iemand een oplossing hiervoor??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DFU Loop! | kaasdebaas | Jailbreak | 5 | 31-03-11 12:10 |
iPhone: dfu mode | eduardiphoneiphone93 | Jailbreak | 0 | 10-05-10 16:03 |
DFU | ler0yy | Archief | 4 | 19-08-08 09:52 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
DFU | Kermi | Unlock [archief] | 18 | 30-04-08 00:39 |
|
|