Ringtones maken via iTunes discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, zo moeilijk vind ik het niet als je het eenmaal weet....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tja, zo moeilijk vind ik het niet als je het eenmaal weet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
groetjes, Daan |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes, SubMan
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen heel erg bedankt nu is het me gelukt dank je wel dank je wel voor deze handleiding het is me nu wel gelukt dank, en voor alle duidelijkheid het is een fantastisch ding die iphone! Laatst gewijzigd door cypher21; 04-09-08 om 16:55. Reden: geen edit gebruikt! |
|
|||
|
|||
Geweldige handleiding.
Gebruik Itunes 8 en heb 3G met 2.02 werkt perfect THX |
|
|||
|
|||
de manier zoals boven beschreven werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Goeie Handleiding Qlimax! Allemaal goed uitgelegd, ging in een keer goed.
Bedankt! Simon |
|
|||
|
|||
TOP werkt prima!
|
|
|||
|
|||
hmm kan je ook sms toon krijgen want die ik heb zijn egt ****ing lelijk
|
|
|||
|
|||
ja dat vraag ik me ook af
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat ik altijd nog mijn cd's rip (ja, er zijn nog mensen die dat doen ) staat bij mij iTunes zo ingesteld dat deze naar mp3 moeten worden omgezet. Daar is geen echte reden voor, maar goed. Standaard staat die op AAC van Apple. Maar als je dus een 'eigen ringtone' wilt maken moet je dit veranderen bij je 'Voorkeuren' (ik weet niet of dat bij Windows ook zo heet, bij de Mac wel). Dan in het stukje Algemeen, daar staat een knop 'importeer instellingen'. Kies hier voor AAC. Hopelijk heeft iemand er iets aan. Groetjes. |
|
|||
|
|||
handige handleiding, maar ik stuit op een probleempje. Ik heb deze handleiding netjes gevolgd, maar elke keer als ik mijn gemaakte beltoon synchroniseer bij "tabblad Beltonen" verwijderd hij al mijn mp3'tjes. Heb ik iets misschien iets over het hoofd gezien?
|
|
|||
|
|||
Thanx voor de iToner tip, helemaal geweldig
Ik zie de ringtones alleen niet in iTunes staan, maar staan wel in mijn iPhone. Is dit normaal ?? |
|
|||
|
|||
Eigen ringtone
Hallo Qlimax,
Het werkt perfect, dank je wel. Groetjes, Lipke25 Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zeer goede handleiding, vandaag pas ontdekt... even uitgeprobeerd en eindelijk heb ik een leuke ringtone op mijn Iphone
|
|
|||
|
|||
hey bedankt voor je uitleg. Echt super uitgelegd.
|
|
|||
|
|||
Kostte even moeite
Ik weet niet waar het aan ligt, maar bij mij lukte het dus ook niet. Een heleboel keren geprobeerd met verschillende songs. Uiteindelijk kwam ik deze video tegen van Cnet en als ik het precies zo doe lukt het wel. Wellicht is het anders onders windows dan met OSX dat ik gebruik.
Enniewee, zo moettie lukken. Create free iPhone ringtones using iTunes 8.0 Video - Free Video Downloads - CNET TV |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nadat ik de begin en eindtijd in de oorspronkelijke file heb gewijzigd ,en op "create AAC file" druk krijg ik niet, zoals in de video, een mp3 bestandje van 15 seconden, maar een AAC file van 0 seonden, met dus geen tijd. Weet iemand hoe ik dit moet veranderen ?. En nee, het zijn geen originele gekochte mp3 files uit iTunes. Laatst gewijzigd door Yash100; 16-10-08 om 15:56. |
|
|||
|
|||
Helemaal top, bedankt. Heb meteen ff een zooitje erin gezet. Kan ik die mooi ff koppelen aan mijn contacten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones maken met garageband | buddha | Ringtones en Wallpapers | 3 | 04-01-11 23:04 |
Ringtones maken itunes 8 | Tunzy | Ringtones en Wallpapers | 26 | 09-11-08 18:21 |
|
|