WinterBoard thema in je iPhone zetten met WinSCP (Windows) discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda ok bedankt, is gelukt. Wie weet nog een mooie theme op cydia? Zie voor inspiratie dit topic . Kom je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het advies is wel om na deze actie SSH weer uit en om je wachtwoorden ook te
veranderen. via SBSETTINGS kun je SSH beheren. mocht je het daar niet kunnen selecteren om aan/uit te zetten dan moet je even in SBSETTINGS SETUP/Set Toggles een paar anderen op OFF zetten zoals 'FAST NOTES' en 'BLUETOOTH'. Handig als je vaak SHH aan/uit wil hebben. 'fast notes' geeft bij mij zowiezo een bug want ik kom er niet meer uit. [3GS 4.1] Ook moet er op de iphone openssh, via cydia zoeken, erop hebben staan maar dat weet ik niet zeker. Op de mac gebruik ik 'Cyberduck' en voor .DEB is er ook een manual te vinden. Citaat:
alleen weet ik niet of we dit mogen posten. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-10-10 om 15:17. |
Labels |
openssh, thema, windows, winscp, winterboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard Thema's | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-10-10 14:14 |
Winterboard Thema | deliyurek007 | Archief | 2 | 27-05-09 00:53 |
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo | julio | Archief | 14 | 20-05-08 12:39 |
Mac OS X: unlocken op mac en muziek er op zetten met windows | meidan | iTunes | 3 | 26-03-08 11:17 |
Help: gedownloade thema's op iPhone zetten | Tacha1987 | Archief | 3 | 30-11-07 01:30 |
|
|