sluimerfunctie isw met je ipodfunctie! discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) stap 1 Start een nummer op in je ipod. stap 2 Sluit de ipodapp toe door op je homeknop te drukken. stap 3 Open vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sluimerfunctie isw met je ipodfunctie!
stap 1
Start een nummer op in je ipod. stap 2 Sluit de ipodapp toe door op je homeknop te drukken. stap 3 Open vervolgens de wekkerapp. stap 4 Druk hier op de timerfunctie. stap 5 Druk bovenaan op sluimer ipod en druk op 'stel in'. stap 6 Nu krijg je de sluimerfunctie te zien en kan de gewenste tijd in stellen. Druk op start om de sluimertijd in te laten gaan. Je muziek zet zich na de ingestelde tijd zelf uit. Slaap wel Laatst gewijzigd door truckdiver; 21-03-09 om 20:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Haha, leuk, truckdiver!
Alleen ik ga slapen zonder muziek, met muziek kom ik nooit in slaap.
|
||||
|
||||
topper deze ga ik eens proberen op mn iphone speakertjes hoef ik er niet meer uit om deze uit te zetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond iPodfunctie na plaatsen CF 4.3.1 3GS | WetFox | iPhone algemeen | 1 | 15-06-11 18:10 |
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af | w.d | Muziek, foto & video | 11 | 16-03-11 21:41 |
Muziek: geen timer en /of speelduur in iPodfunctie | bardiebart | Muziek, foto & video | 4 | 24-09-10 17:21 |
Navigon: Navigon problemen i.c.m. ipodfunctie | Erik1965 | iPhone Navigatie | 14 | 07-03-10 10:34 |
Gebeld worden tijdens het luisteren van de ipodfunctie met koptelefoon | RNMC | iPhone algemeen | 2 | 30-06-09 06:28 |
|
|