Films omzetten naar iPad-formaat discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nickjet Oke ik ben een stap verder met hoe en wat maar ik loop nu dus vast. Mijn ondertitels zijn in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja en dan 2 uur op een Full HD film wachten, dit op de aller beste iMac -.-
oude pc duurt dit 10-12 uur... beste is gewoon om je films meteen in 720p h264 te downloaden niets convertere, zo klaar...
|
||||
|
||||
Hoi,
waar vind ik die extensie h264? Ik zie op FTD wel x264 Gebruik nu Wondershare platinum maar die pakt vaak de subs niet mee uit een Video TS map. Zonde want met DVDfab kan ik niet op HD kwaliteit omzetten en met Wondershare wel. Geetz Ochi |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werk niet met Windows en ik gebruik alleen Handbreak om te converteren. Het is heel gemakkelijk om ondertitels op te zetten. ga naar ondertitel.com (gebruik ik altijd) kijk met VLC of we gelijk lopen met je rip en maak een korte trail met handbreak kijk het na en Laat daarna de volledige encode gebeuren |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er al ergens iPad filmpjes te downloaden? dus zonder zelf alles om te zetten, via een torrent site ofzo....nee beter dat ik ze gelijk via mijn iPad kan downloaden anybody?! jaja ik ben lui haha
|
|
||||
|
||||
Op ftd staan er al veel!
Edit: heb net deze hele tut gevolgd. Als ik m'n film toevoeg aan iTunes ziet hij het als een audio bestand, terwijl Quictime player hem gewoon kan afspelen? Iemand een oplossing?
iPad 32GB Wi-Fi iOS 4.2 GM Laatst gewijzigd door Matthipad; 07-08-10 om 21:11. |
|
|||
|
|||
ik kan dit niet zonder pc fixen zeker? Als ik films wil downloaden van ftd gaat dit niet via de iPad toch?
|
|
||||
|
||||
Er is daar een app voor.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoek onder de naam 'nzb'. Je kan ze daarmee gewoon downloaden.
|
|
|||
|
|||
De tutorial is geupdate met het toevoegen van tutorials, veel succes allemaal en stel maar vragen via een reply of een PM
|
|
|||
|
|||
Ik speel gewoon avi af op de ipad, waarom al die moeite doen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu toch wel hoor
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik het sinds enkele dagen, bevalt goed. Inmiddels staat het ook op de site hier: iPad Planet.
Bestanden toevoegen via itunes, programma's en dan onderin. De dame legt het echter prima uit. |
|
|||
|
|||
Ik zou graag willen weten hoe ik een blu-ray film rip en zonder al teveel kwaliteitsverlies op mijn iPad zet, heb het een keer geprobeerd maar vind de kwaliteit van de film op de iPad niet super.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een screenshot toegevoegd aan de tutorial voor mensen die zich afvragen hoe het eind resultaat er uit zal zien wanneer je een bluray source (720p/1080p) omzet naar iPad met deze tutorial
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs ipad baseband omzetten naar officiele unlock? | iphonelennart | Jailbreak | 20 | 09-04-11 20:50 |
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 | solex | iPad algemeen | 0 | 28-12-10 15:27 |
Iphone abbonement omzetten naar Ipad | andre janssen | iPad algemeen | 4 | 31-07-10 09:40 |
Windows: Films omzetten anno 2010 | Eduardboon | Desktop-applicaties | 9 | 29-07-10 14:29 |
Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows | jumbo66 | Muziek, foto & video | 22 | 15-10-09 22:30 |
|
|