//

Internet op de iPhone

Internet op de iPhone discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Internet op de iPhone Er zijn 2 manieren om gebruik te maken van internet op de iPhone: WIFI (draadloos netwerk) Mobiel netwerk WIFI Om gebruik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-10, 01:41
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard Internet op de iPhone

Internet op de iPhone

Er zijn 2 manieren om gebruik te maken van internet op de iPhone:
  • Wi-Fi (draadloos netwerk)
  • Mobiel netwerk
Wi-Fi

Om gebruik te maken van een draadloos netwerk dan zal je eerst verbinding moeten maken met een draadloos netwerk. Dit doe je door met je iPhone naar het volgende menu te gaan:

Instellingen > Wi-Fi

Indien er een draadloos netwerk beschikbaar is dan kan je deze via dit menu selecteren.

(let op: het kan zo zijn dat je verbonden bent met een draadloos netwerk, maar alsnog geen internet toegang hebt. Dat ligt aan het netwerk en niet de telefoon)

Mobiel netwerk (GPRS/UMTS/3G etc.)

In veel gevallen hoef je niets te doen om gebruik te maken van mobiel internet. Het netwerk vult automatisch de benodigde gegevens aan op de iPhone. Het komt echter voor dat bij een verandering in het mobiel netwerk, door bijvoorbeeld een andere mobiel internet pakket bij dezelfde leverancier dat de mobiele gegevens veranderd zijn en de iPhone deze niet automatisch overneemt.

Wat je dan kan doen is:
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

Wil je handmatig aan de slag:
Instellingen > Algemeen > Netwerk > APN (menu optie niet altijd zichtbaar)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-10, 14:03
Rengoud Rengoud is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

wie kan mij helpen ik heb een iphone 3gs 32 via het T-Mobile netwerk (simpel) maar kan geen internet verbinding krijgen heb alles geprobeerd wat ik op het forum kon vinden maar helaas nix lukt bij voorbaat dank
  #3  
Oud 17-11-10, 14:29
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik wil je best helpen hoor, maar ik ken het forum ook niet helemaal goed uit me hoofd dus misschien kun je wat discreter zijn met wat je allemaal al hebt uitgeprobeerd om zo herhalingen wat jij al allemaal gelezen hebt te verkomen (om jou ook een sneller antwoordt te kunnen geven) en wat voorn instellingen staat er op je Iphone? en wat zie je allemaal op je Iphone als je Safari opent? heb je wel 3G verbinding? of heeft de router wel een extra poort open,zodat ook de Iphone gebruik mag maken van de Wi-Fi router.

Misschien kun je me dat allemaal vertellen,om mijn denkwereld ook even wat groter te kunnen maken, want ik kan natuurlijk niks met jou vraag. (dat vindt ik)

Laatst gewijzigd door Iphone3Gs; 17-11-10 om 14:32.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 15:42
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 12:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 17-09-10 00:25
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.