Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb Cidia gedraaid en daarna moest ik hem ook opnieuw opstarten zoals aangegeven. Maar hoe kan ik nu de gratis apps dowloaden? Gaat dat gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb Cidia gedraaid en daarna moest ik hem ook opnieuw opstarten zoals aangegeven.
Maar hoe kan ik nu de gratis apps dowloaden? Gaat dat gewoon via de appstore of moet ik dat via Cidia doen? Laatst gewijzigd door 16VG60; 23-06-11 om 14:12. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
In Cydia kun je applicaties, thema's, enz. downloaden. En via de normale weg (Appstore) kun je ook de Apple goedgekeurde apps downloaden
|
|||
|
|||
Maar ik kan nog steeds geen gratis apps downloaden..
WhatsApp kent Cydia niet.. |
|
||||
|
||||
Whatsapp koop je in de Appstore. We bieden geen ondersteuning voor illegale praktijken.
|
|
|||
|
|||
Dat begrijp ik..
Maar ik begreep dat je na het jailbreaken apps gratis kon downloaden. Nu heb ik hem gejailbreaked.. Maar kan ik nog niet de apps nemen die ik wil. Zoals nu.nl, Autoweek, Whats App etc etc.. |
|
||||
|
||||
Nogmaals, apps haal je in de appstore. Sommigen zijn gratis (oa NU.nl, Autoweek) anderen zijn betaald (Whatsapp)
In Cydia staan geen gehackte apps. |
|
|||
|
|||
Oke, dan moek een creditcard aanvragen.. :S
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Owja? Dat is ideaal! Dat wist ik niet dat je dat in een muziekwinkel kon halen!
Bedankt! Heb je trouwens wel eens gegoogled op Click&Buy? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
how-to, iphone 3g, iphone 3gs, unlock, unlock tutorial |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2.1 update 3gs met behoud van baseband | randythesavage | Jailbreak | 13 | 28-01-11 15:36 |
iPhone 3G: iPhone 3G unlocken met baseband 5.14.02 en firmware 3.1.3! | quoron | Unlock | 12 | 28-10-10 20:06 |
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? | tomtom100 | Jailbreak | 7 | 20-05-10 00:49 |
Unlocken van 1.1.2 met baseband 4.02.13_g | cort | Unlock [archief] | 7 | 18-12-07 19:32 |
|
|