Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) On to the app list: Not working (* means not confirmed by me): Backgrounder - Work will start soon FontSwap Homework Planner iBirthdays *iKeyEx and ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
On to the app list:
Not working (* means not confirmed by me): Backgrounder - Work will start soon FontSwap Homework Planner iBirthdays *iKeyEx and addons. iRealsms - Being worked on should be done soon. irealquicksms Quickgold - being worked on as an integration into spotlight. Lockdown - being worked on LogoMe - dev team is too busy MySMS Notifier - status bar messages dont go away *Searcher SpringJumps *textreader *Voipoverip3g SBSettings AutoLock SBSettings Close Button *SBSettings User Agent Faker SBSettings Volume MC Widget Winterboard - Works except keyboard theming does not work. Recently updated and working: AptBackup - Updated to avoid overwriting saurik’s repository, but not tested by me. BiteSMS 4.0 or newer BossPrefs v3.0.1 or newer ClearCam 1.1.2 iBlacklist 3.0-1 or newer. (I had a packaging error in 3.0) Insomnia 3.0.2 MobileDTA 3.1 Mobile Substrate - This is foundation for many apps like SBSettings & Winterboard. Recent bug was causing iTunes store to not load. SBSettings iPod Widget 1.2-1 Working (not complete): CyDelete SBSettings 2.99-4 or better |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Winterboard probleem
Sinds ik versie 3.0 met jailbreak draai werkt winterboard niet goed meer.
Telkens als ik ene thema installeer en ik gebruik een applicatie welk ik vervolgens verlaat en terug kom in het springboard ontbreekt bovenaan de menubalk waarin de klok, batt en je operator normaal staat. Ik heb al de laatste versie gedownload maar dit heeft totaal geen effect op dit probleem, heb het met diverse thema's geprobeerd maar het treedt bij alle gebruikte thema's op. Als ik de thema's uit zet en solidstatus UIT dan is ook het probleem direct weg. Herkend iemand dit probleem of weet een oplossing hiervoor? Een 2de vraag om dit te omzeilen. Hoe kan ik zelf een achtergrond instellen voor het lock screen en een andere voor het springboard, als ik nu een wallpaper kies zijn ze beide gelijk, met gebruik van een thema is dit niet het geval. Laatst gewijzigd door B3rt; 21-06-09 om 18:12. |
|
|||
|
|||
bij mij doet winterboard het gewoon prima hoor.
|
|
||||
|
||||
Winterboard - Works except keyboard theming does not work.
|
|
|||
|
|||
APTBackup werkt niet?
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
@B3rt; Lees dit topic even door
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik heb net winterboard thema gedownload, daarna met winterboard opgestart.. liep vast.. ik ging opnieuw opstarten, blijft ie hangen bij de apple logo!
edit: nog steeds ... Laatst gewijzigd door Timmeh_; 21-06-09 om 19:34. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
De AutoLock-toggle voor SBSettings lijkt ook niet helemaal te werken..
Zodra ik AutoLock wil inschakelen blijft me iPhone hangen op het LockScreen en is daar alleen nog maar vanaf te krijgen dmv een restore in iTunes.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na upgrade via I tunes en daarna Redsnow, krijg ik weer de melding " doorschakeling actief". Bij eerdere upgrades was vrij snel een update van de callfwdfix beschikbaar via installer (via de Ifoneguide repo). Krijg echter en de repo niet geinstalleerd.
Meldingen: Sub-proces/usr/bin/dkpg returned an error code (1) en vervolgens /var/cache/apt/archives/ifoneguide.nl_0-9_iphoneos-arm.deb trying to overwrite /Applications/Cydia.app/Sources/cydia.ifoneguide.png, which is also in package cydia Iemand toevallig een idee of er al een fix beschikbaar is voor de vervelende doorschakelingsmelding? |
|
|||
|
|||
Citaat:
De klacht die ik omschrijf wordt niet vermeld (behalve door mezelf als reply).. Een nood oplossing is je thema config file te editen en de solidstatus bar optie in je thema ook uit te zetten, dit heb ik nu bij mij ook gedaan. |
|
||||
|
||||
Ik krijg in winterboard:
sms/ email tones niet aan de praat... apps: de five icon/ column board werkt niet... iemand tips? suggesties? |
|
||||
|
||||
Winterbord doet het bij mij tot nu toe goed.
SBSettings doet het ook goed, op de ''More'' knop na. Als je die kiest knalt SBSettings er uit. Heb net de update van SBSettings er op gezet maar de ''More'' knop blijft er voor zorgen dat SBSettings er uit klapt. APTBackup doet het bij mij nog niet. Ook de update al geinstalleerd maar dat heeft niets geholpen. We wachten weer rustig op de volgende update's via Cydia.
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 22-06-09 om 13:08. |
|
|||
|
|||
ERROR COULDNT CONFIGURE PRE-DEPEND DPKG FOR GREP PROBABLY A DEPENDENCY CYCLE HELP als ik wat erop wil zetten krijg ik deze heel vaak tot nu toe alleen een punjabiringtoontje erop kunnen zetten
|
|
|||
|
|||
kan irmand me helpen
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand iDA al geprobeerd met de nieuw redsnow firmware 0.7.2, met de oude crashed hij meteen na opstarten.
Laatst gewijzigd door antvuur; 22-06-09 om 13:56. |
|
|||
|
|||
wat is het beste nu... 0.7.2 installen met Cydia en zonder Icy ? Of ?
Want dit is al de 15de keer dat ik restore en men Cydia crasht na 5 - 6 keer gebruiken, ik krijg het nietmeer opgestart. Als ik erop druk gaat het gwn 0.5 sec open en dicht . Wat kan ik doen ? Any advice plzz |
|
|||
|
|||
Wat kan ik doenom ibluetooth te laten werken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
/EDIT: Hier wordt ook over die error gepraat! Misschien moet je daar even kijken? Wachten op een update ervan voor FW3.0. Citaat:
P.S. Bij 2 van jullie staat nog in je profiel dat je geen jailbreak hebt... Ff aanpassen. Laatst gewijzigd door Buur; 23-06-09 om 12:38. |
|
|||
|
|||
Nou bij mij niet, krijg alleen een leeg icoon met een vraagteken erachter
|
Labels |
cydia, icy, jailbreak, os 3.0 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Welke cydia apps voorkomen reboot na tethered jailbreak? | Remypas | Jailbreak | 12 | 03-12-10 11:57 |
Welke Cydia apps werken met 3GS | Vano | Archief | 14 | 15-02-10 20:06 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|