spelling safari in windows 8 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik hier een tekst typ worden deze altijd met rood onderlijnd Dit is een probleem omdat de taal in het Engels staat. Ik doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spelling safari in windows 8
Als ik hier een tekst typ worden deze altijd met rood onderlijnd
Dit is een probleem omdat de taal in het Engels staat. Ik doe rechtermuisklik op een rood onderlijnd woord. Daar kies ik dan spelling en grammatica > toon spelling en grammatica Daar wijzig ik de taal van Engels naar Nederlands. Daar krijg ik dan geen OK knop of bewaren. Als ik dan safari sluit en opnieuw open staat het weer in het Engels. Hoe stel ik dat in dat dit steeds in het Nederlands blijft ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik raad je aan over te stappen op een andere browser. Safari wordt niet meer ondersteund voor Windows.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
safari document omzetten naar PDF windows | Dragonsky | Desktop-applicaties | 1 | 22-11-12 17:45 |
Safari op Windows PC - Kan formulier website niet invullen ? | dreovic | iPad Apps | 2 | 19-07-12 18:30 |
Safari op Windows | giljom | iPad algemeen | 0 | 24-06-12 12:16 |
Windows: Windows 7 geen iTunes/Safari ondersteuning ?? | Cherrim | iTunes | 8 | 15-03-09 13:51 |
|
|