Windows op Macbook Pro - Probleem discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik probeer al een hele tijd windows op mijn macbook te zetten. Ik doe dit via het programma van Apple zelf: Boot Camp-assitant. Mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows op Macbook Pro - Probleem
Hallo
Ik probeer al een hele tijd windows op mijn macbook te zetten. Ik doe dit via het programma van Apple zelf: Boot Camp-assitant. Mijn installatieschijf enzo is in orde maar wanneer ik windows ben aan het installeren en hij vraagt mij naar de schijf waar ik het op wil installeren komt er het volgende op: Kan windows niet op deze schijf installeren. De geselecteerde schijf bevat een MBP-partitielabel. Op EFI-systemen kunt u windows alleen op GPT-schijven installeren. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, stel de vraag op Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...
of voor België http://www.intermactivity.be/ Tegen de tijd dat ik de oplossing uitgelegd heb is dit topic gesloten. Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
Zoals inmiddels al is gezegd, is dit forum niet de plaats voor dit soort vragen, dit draadje gaat dicht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Video: Macbook Pro MiniPort To HDMI (geluid/audio probleem) | IWantMusic | Muziek, foto & video | 3 | 06-03-12 21:26 |
MacBook Pro | JustH4ckMe | Archief | 2 | 05-01-11 22:04 |
MacBook Pro | S¡mon | Chat en geruchten | 7 | 30-07-09 21:29 |
Macbook pro accu probleem ? | Destiny | Chat en geruchten | 22 | 17-06-08 18:09 |
|
|