Melding dat schijf moet worden gerepareerd. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb mijn MacBook nu al een enige tijd en hij begint een beetje traag te worden, ik heb via een tijdschrift voor je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Melding dat schijf moet worden gerepareerd.
Hi,
Ik heb mijn MacBook nu al een enige tijd en hij begint een beetje traag te worden, ik heb via een tijdschrift voor je Mac tips gekregen zodat je MacBook sneller kan worden, waaronder het programma OnyX. Nadat ik OnyX heb geïnstalleerd ging ie mijn MacBook controleren op fouten, na het controleren kwam een melding (zie bijlage). Kunnen hierdoor bestanden verloren gaan als ik schijfhulpprogramma open en uitvoer? Alvast bedankt, Laurens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe het volgende:
1) Smijt dat Onyx ding in de prullenbak; 2) Leeg de prullenbak; 3) Start de Mac op in Single User mode met ⌘+S; 4) Voer het onderstaande commando uit: Code:
fsck -fy Code:
reboot |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
macbook air, onyx, osx 10.11.6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 9.1 Beta constant melding dat ik moet updaten | Deora | iPhone algemeen | 5 | 15-09-15 08:33 |
Nieuwe iPhone 5S geeft melding: 'Apparaat moet worden vervangen' | ChristineS87 | iPhone algemeen | 2 | 14-03-14 11:37 |
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden | nicedungeon | iTunes | 3 | 20-04-10 00:23 |
melding dat ik me beltegoed moet opwaarderen en dat ik 1233 moet bellen | djmur-c | Unlock [archief] | 2 | 01-05-08 14:49 |
|
|