vervangend programma voor Quickpar of Multipar met OS Sierra discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een vraagje, ik heb een MacBook Pro met OS Sierra en zoek een programma wat ik kan gebruiken ipv Quickpar of multipar. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vervangend programma voor Quickpar of Multipar met OS Sierra
Hallo, ik heb een vraagje, ik heb een MacBook Pro met OS Sierra en zoek een programma wat ik kan gebruiken ipv Quickpar of multipar. Omdat deze niet werken met ODS siërra.
Ik heb MacPar deLuxe (Mac OS) gedownload, maar dat werkt niet en krijg ik een foutmelding. Iemand een tip voor mij? Alvast hartelijk dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Sierra installatie programma beschadigd | MacDummie | Desktop-applicaties | 2 | 12-02-17 11:17 |
Vervangend toestel binnen een week defect en geen garantie | MarcB1979 | iPhone algemeen | 24 | 04-09-16 20:03 |
iPhone 4: Activatie en unlock vervangend toestel | benjaminvandenberg | Unlock | 4 | 01-07-12 23:22 |
Ibluetooth of een vervangend programma | pierrot105 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-07-10 20:52 |
|
|