//

Gratis data recovery programma voor 1 bestand

Gratis data recovery programma voor 1 bestand discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all! Ik was vanochtend bezig met een belangrijk Word document toen alle tekst veranderde naar boxes (vierkantjes). Na flink wat geGoogle kwam ik erachter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-10-18, 15:13
Ilseeee Ilseeee is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 11
Exclamation Gratis data recovery programma voor 1 bestand

Hi all!

Ik was vanochtend bezig met een belangrijk Word document toen alle tekst veranderde naar boxes (vierkantjes). Na flink wat geGoogle kwam ik erachter dat dit bestand alleen nog terug te halen is met een data recovery programma.

Nu heb ik Stellar en Disk Drill geïnstalleerd en een check laten doen. En inderdaad, het lijkt erop dat deze programma's nog een oudere versie kunnen terughalen.

Ik heb echter maar één document nodig en wil voorkomen dat ik daar 80 dollar voor moet betalen.

Heeft iemand hier een tip voor een betrouwbaar data recovery programma waar je gratis één bestand kan terughalen? (voor Mac)

Many thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-18, 09:24
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Ik zie Mac OS X staan? Klopt het dat het hier over Word op de Mac gaat? Want OS X heeft toch automatische versionering op zowat alles?

"File > Revert To > Previous version". Ik gebruik Word niet en dat kan misschien een buitenbeentje zijn, maar lijkt me straf je aan data recovery moet gaan doen.
  #3  
Oud 27-10-18, 01:21
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilseeee Bekijk bericht
Hi all!

Ik was vanochtend bezig met een belangrijk Word document toen alle tekst veranderde naar boxes (vierkantjes). Na flink wat geGoogle kwam ik erachter dat dit bestand alleen nog terug te halen is met een data recovery programma.

Nu heb ik Stellar en Disk Drill geïnstalleerd en een check laten doen. En inderdaad, het lijkt erop dat deze programma's nog een oudere versie kunnen terughalen.

Ik heb echter maar één document nodig en wil voorkomen dat ik daar 80 dollar voor moet betalen.

Heeft iemand hier een tip voor een betrouwbaar data recovery programma waar je gratis één bestand kan terughalen? (voor Mac)

Many thanks!
EaseUS Data Recovery

Mogelijkheden voor de gratis versie:

FC7DFEAB-AB54-44F2-9F09-42624C2D421D.jpeg

22DC8BC8-F5C1-4054-8128-8736D14AC986.jpeg
Reageren

Labels
data recovery



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data Recovery: verloren docs palestijn iPad algemeen 3 22-01-15 09:44
Data recovery iPhone 3gs met opgeblaze accu? t!mmy iPhone algemeen 5 11-05-13 10:37
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's Sheonis iPhone algemeen 1 08-04-11 13:32
data recovery schuur1982 iPhone algemeen 3 04-09-08 09:01
Data Recovery Tool Iphone dureappel Unlock [archief] 6 25-03-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.