Data Recovery: verloren docs discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak steeds verslagen op mijn iPad (3) met de app OfficeSuite Pro. Normaal worden deze meteen gesynced met dropbox. Jammer genoeg had ik vorige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data Recovery: verloren docs
Ik maak steeds verslagen op mijn iPad (3) met de app OfficeSuite Pro. Normaal worden deze meteen gesynced met dropbox. Jammer genoeg had ik vorige keer geen Wi-Fi.
Normaal geen probleem, thuis komen en syncen. Jammer genoeg vind ik het document niet meer terug. Ik ben zeker dat het opgeslagen is in de app (en dus op de ipad). Bestaat er een data recovery app dat ik op de ipad zelf kan runnen? Of heeft er iemand een idee hoe dit document terug te halen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en via pc? mijn ipad is wel niet up-to-date gesynced met iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ook niet. Het opslaggeheugen van een iPad werkt iets anders dan een USB-stick. Met een jailbreak zou je eventueel op zoek kunnen gaan naar die verloren bestanden, als die nog bestaan. Zonder jailbreak kan men blijkbaar ook iTools gebruiken om bestanden op te sporen. Met iTools heb ik geen ervaring. Succes gewenst.
|
Labels |
data recovery, officesuite pro |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad is geblokkeerd maar data mag niet verloren gaan | 0ViP0 | iPad algemeen | 15 | 04-10-14 22:00 |
iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode | Luna K | iPhone algemeen | 18 | 27-06-13 18:41 |
Iphone dood (zout water), data recovery ? | brutski78 | iPhone algemeen | 5 | 25-07-09 10:34 |
data recovery | schuur1982 | iPhone algemeen | 3 | 04-09-08 10:01 |
Data Recovery Tool Iphone | dureappel | Unlock [archief] | 6 | 25-03-08 17:43 |
|
|