13 inch MBP 2020 doet raar. Random reboots en de Touch Bar werkt niet discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel zegt, mijn recent nieuw gekochte MacBook Pro 2020 model met 4 Thunderbolt poorten doet erg raar. - Als ik de MacBook wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
13 inch MBP 2020 doet raar. Random reboots en de Touch Bar werkt niet
Zoals de titel zegt, mijn recent nieuw gekochte MacBook Pro 2020 model met 4 Thunderbolt poorten doet erg raar.
- Als ik de MacBook wil 'waken' moet ik de aankoop indrukken ipv het scherm openklappen. - De Touch Bar is helemaal zwart. Als ik er op druk functioneert deze wel - Als ik mijn Mac even met rust laat, weg loop om koffie te halen is hij plots gereboot - Batterij gaat snel leeg zonder netstroom - Als ik de Mac dicht doe na het gebruik, en hem gewoon in slaap modus wil laten gaan, reboot deze soms ook random terwijl deze dicht zit - Batterij gaat snel leeg - Airdrop werkt voor geen meter. Vertraging in de verbinding, ontvang moeilijk bestanden Big Sur 11.1 MacBook Pro (13-inch, 2020, Four Thunderbolt 3 ports) 2,3 GHz Quad-Core Intel Core i7 16 GB 3733 MHz LPDDR4X Intel Iris Plus Graphics 1536 MB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
airdrop, macbook pro, reboot, touch bar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch doet raar bij opladen | shyvan | iPhone algemeen | 0 | 27-11-12 13:48 |
App kopen werkt niet, itunes doet raar | miggs | iPad Apps | 3 | 17-10-11 19:14 |
iPod Touch doet raar. | Aerow | iPhone algemeen | 4 | 30-05-11 22:25 |
Ipod touch doet raar! | Keen | iPhone algemeen | 9 | 26-12-10 19:22 |
iPhone: Random Reboots na Spirit?! | Beserk | Jailbreak | 1 | 04-06-10 03:47 |
|
|