MacBook scherm op zwart bij 2e monitor full screen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via usb-c een 4K LG monitor aangesloten op de MacBook Air M1. Wanneer ik op het LG scherm b.v. een film of serie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MacBook scherm op zwart bij 2e monitor full screen
Ik heb via usb-c een 4K LG monitor aangesloten op de MacBook Air M1. Wanneer ik op het LG scherm b.v. een film of serie kijk via KPN of ik open een Youtube video en zet dit op full screne, gaat het scherm van de MacBook op zwart. Dit is volgens mij niet altijd geweest en ik kan er ook geen instelling voor vinden.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat de oorzaak is geweest zullen we nooit weten, maar na een nieuwe installatie van de MacBook is het probleem verholpen. Bovenstaand probleem was niet de reden voor een verse installatie, maar ik was ineens 50gB schifruimte kwijt waarvan ik de reden niet kon vinden. Maar ook dat is opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook air geeft zwart scherm | Willemhaazen | Desktop-applicaties | 0 | 20-04-19 09:16 |
Safari Full Screen IOS8 | polmke | iPad Apps | 6 | 24-02-15 17:47 |
muziek video's full screen | blubber13 | iPhone algemeen | 4 | 03-03-14 21:53 |
geen full screen bij beeld van ip camera | Janjaap | iPhone algemeen | 5 | 17-01-12 21:48 |
full screen SDK | jonathan1993 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-12-08 23:10 |
|
|