Overzetten Iphone Config Utility. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn iPhone Configuratie Programma overzetten naar een andere Pc, met inbegrip van de reeds aanwezige data. Weet iemand waar die data op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten Iphone Config Utility.
Hallo,
Ik wil mijn iPhone Configuratie Programma overzetten naar een andere Pc, met inbegrip van de reeds aanwezige data. Weet iemand waar die data op de PC staat. Opnieuw installeren snap ik wel, het gaat om de ingevoerde data. Gr. Peter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij op de volgende lokatie?:
/Users/your_username/Library/MobileDevice/Configuration Profiles
|
|||
|
|||
Hoi Jemmie,
Ik ben niet meer op de plaats waar de PC staat. Morgenvroeg ga ik het onmiddellijk checken. Dank voor je reactie. Peter. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij (Windows 7 x64) is het waarschijnlijk dit: C:\Users\<username>\AppData\Local\Apple Computer\MobileDevice\Configuration Profiles Wel hebben alle profiles daar nietszeggende namen... (unieke ID's?) EDIT: Ah, de TS heeft OS/X volgens zijn profiel, maar spreekt over PC's...
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
Vandaar dat ik denk dat de door mij opgegeven locatie de standaardlocatie voor Windows 7 is (onder XP zal die anders zijn). |
|
|||
|
|||
Ik heb ze gevonden. Gewoon zoeken op "Configuration Profiles" en dan ontdek je een aantal directories.
Thanks. Peter. |
Labels |
apple iphone configuratie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten naar Iphone 4 | Vonny | iTunes | 3 | 24-09-10 13:24 |
Hoe (un)encrypted backup maken na gebruik iPhone Configuration Utility? | XIII | iPhone algemeen | 1 | 25-08-09 23:01 |
iPhone 1G -> 3G: apps etc overzetten? | DutchVince | iPhone Apps | 7 | 12-06-09 18:08 |
thema's overzetten op je iphone? | bobby68 | Archief | 2 | 06-07-08 16:00 |
|
|