//

openings scherm

openings scherm discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Ip4 nu open krijg ik een keuze scherm met allerlei applicaties. Wat ik graag zou willen (net als mijn oude windows 6) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 22:49
innodirk innodirk is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard openings scherm

Als ik mijn Ip4 nu open krijg ik een keuze scherm met allerlei applicaties. Wat ik graag zou willen (net als mijn oude windows 6) is welke afspraken die dag, welke taken, de tijd, hoeveel gemiste oproepen, emails etc. Kortom een informatief openingsscherm, waardoor ik attent gemaakt word op wezenlijke dingen. Is dat in te stellen of is er een app ?

Groeten,
Dirk
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-11, 01:13
bejese bejese is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar bejese
Standaard

Dit zou je met lockinfo kunnen doen maar daar heb je wel een jailbreak nodig.
  #3  
Oud 20-01-11, 10:07
innodirk innodirk is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard iphone beginscherm

Hallo Bejese,
Bedankt voor je reactie en je advies. Mijn Iphone heb ik nog maar net en ik had mijzelf voorgenomen nu eens niet te gaan rommelen. Dus als er een niet- jailbreakoplossing is graag. over dat jailbreaken wordt veel geschreven, maar ik zie op tegen gedoe en zie er daarom vanaf.
  #4  
Oud 20-01-11, 15:33
bejese bejese is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar bejese
Standaard

Ik heb dezelfde telefoon als jij en dezelfde firmware in 5 minuten te jailbreaken en dat is een maand geleden en tot op heden geen problemen gehad dus kijk maar of het het overwegen waard is.
  #5  
Oud 20-01-11, 18:55
innodirk innodirk is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard

ok ik kijk het even aan.
  #6  
Oud 30-01-11, 18:55
AJP AJP is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo Dirk,

Ik zit met hetzelfde probleem en zou ook graag mijn afspraken van de dag op mijn beginscherm willen zien. Heb jij hier ondertussen een oplossing voor gevonden?

Groet,
Alexander
  #7  
Oud 30-01-11, 19:19
innodirk innodirk is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard

Hallo Alexander,
Helaas niet, anders had ik het zeker even gemeld. Eigenlijk wel jammer want hierdoor wordt het zakelijk gebruik van een Iphone een stuk minder. De Android concurrentie ligt op de loer, dus wie weet.

Groeten,
Dirk
  #8  
Oud 30-01-11, 19:46
AJP AJP is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Hallo Dirk,

Dat is dus nu precies wat er bij mij gebeurd, ik heb inmiddels een HTC Desire Z aangeschaft omdat Android de zakelijke gebruiker meer te bieden heeft; de Iphone hou ik er dus voor de fun en voor de weekenden bij maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat zo'n duur apparaat dus nog zulke beperkingen heeft voor de zakelijke gebruiker en nu nog maar twee dagen per week door mij wordt gebruikt ........

Ik blijf zoeken naar een oplossing, mocht ik die vinden, dan zal ik hem hier posten.

Groeten,
Alexander
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 19:52
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) Yaratje iPhone algemeen 6 12-11-10 23:54
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 15:14
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm BfromB iPhone algemeen 9 23-01-09 00:23
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.