//

Sharepod vind telefoon niet meer

Sharepod vind telefoon niet meer discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag de gegevens van mijn telefoon overzetten op mijn computer. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar het lukt met geen 1. Bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-11, 15:05
lizzymickey lizzymickey is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard Sharepod vind telefoon niet meer

Ik wil graag de gegevens van mijn telefoon overzetten op mijn computer.

Ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar het lukt met geen 1. Bij Sharpod krijg ik onderstaande melding.

Kan iemand mij helpen?


SharePodLib Version: 3.9.7
===============================
Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1
iPhone support enabled
Exception: System.DllNotFoundException: Kan DLL iTunesMobileDevice.dll niet laden: Kan opgegeven procedure niet vinden. (Uitzondering van HRESULT: 0x8007007F)
bij IPhoneConnector.AppleMobileDeviceAPI.AMDeviceNotificationSubscribe(DeviceNotificationCallback callback, UInt32 unused1, UInt32 unused2, UInt32 unused3, IntPtr& am_device_notification_ptr)
bij IPhoneConnector.AppleMobileDeviceAPI.AMDeviceNotificationSubscribe(DeviceNotificationCallback callback, UInt32 unused1, UInt32 unused2, UInt32 unused3, AMDeviceNotification& notification)
bij IPhoneConnector.IPhoneConnectionListener.ListenForEvents(FileSystemAccess access)
bij a5.l()
iPhone/iTouch not connected
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 21:23
Windows: Itunes vind orginele bestand niet meer. doomzie iTunes 4 25-09-09 17:22
Telefoon functie werkt niet meer seanw iPhone algemeen 30 29-05-09 02:14
Telefoon werkt niet meer. VitaminX iPhone algemeen 6 22-03-09 03:05
Mac OS X: iTunes vind app store bibliotheek niet meer borgqueenx iTunes 3 11-11-08 18:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.