Itunes, Store werk niet, Updaten gaat niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkt dat taakbeheer niet, heb alles eraf gegooid van apple en itunes 10.3 er op gezet. Dit werkt nog steeds prima...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dat taakbeheer niet, heb alles eraf gegooid van apple en itunes 10.3 er op gezet. Dit werkt nog steeds prima
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dankzij de oplossing van Martinoss doet iTunes het weer. Afgelopen week had ik echter hetzelfde probleem weer. Even weer het truckje toepassen en het doet weer. Wel raar overigens. Ik zie ook dat na het uitvoeren van het truckje mijn internetmonitor (internetvirusscan) van mijn NOD32 is uitgeschakeld. Zodra ik dit weer inschakel, is het iTunesprobleem er ook weer. Het heeft dus te maken met de virusscanner....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet updaten in app store | peusens | iPhone Apps | 3 | 31-07-13 10:29 |
Iphone 4 Gaat niet aan en word ook niet herkend door itunes | Iliass90 | iTunes | 2 | 12-08-11 03:07 |
iPhone: iTunes NIET updaten naar 9.1.1 | karamanci | Jailbreak | 14 | 30-04-10 12:43 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
Windows: "iTunes werk niet meer" | Riesjart | iTunes | 0 | 03-08-08 17:32 |
|
|