Bijwerken 'Afgespeeld' in Bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Voordat ik mijn iPhone had, had ik altijd een iPod Touch. Hierbij gebruikte ik regelmatig de afspeellijst; 'Meest afgespeeld' Als ik mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bijwerken 'Afgespeeld' in Bibliotheek
Hallo Allemaal,
Voordat ik mijn iPhone had, had ik altijd een iPod Touch. Hierbij gebruikte ik regelmatig de afspeellijst; 'Meest afgespeeld' Als ik mijn iPhone aansluit en synchroniseer dan update hij in de bibliotheek van iTunes niet meer het aantal malen afgespeeld. Hopelijk weten jullie hoe ik dit kan aanpassen? (ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar mijn afspeellijsten waren laatst opeens allemaal van mijn iPhone verwijderd) Alvast bedankt, Rogier |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek | cbkleipool | iPhone algemeen | 3 | 08-02-11 12:03 |
Bibliotheek Bijwerken gevolg: groot deel foto's KWIJT! | ovide_nl | Muziek, foto & video | 0 | 19-08-10 12:26 |
Mac OS X: Aantal keer afgespeeld apps? | proXify | iTunes | 0 | 15-08-10 13:34 |
Windows: iTunes bibliotheek automatisch bijwerken | Guest-20201028093429 | iTunes | 1 | 22-01-10 17:00 |
Muziek: Bibliotheek Itunes bijwerken | Michaelangelo | Muziek, foto & video | 2 | 24-10-08 13:21 |
|
|