iPhone reservekopie problemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo De laatste tijd heb ik een heel vervelend probleem. Telkens ik mijn iPhone aansluit via USB of Wi-Fi krijg ik dit venster: Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone reservekopie problemen
Hallo
De laatste tijd heb ik een heel vervelend probleem. Telkens ik mijn iPhone aansluit via USB of Wi-Fi krijg ik dit venster: Ik heb effectief al meerdere keren de iPhone al eens terug en hersteld maar ik krijg TELKENS opnieuw dit scherm! Ik kan wel zelf nog telkens synchroniseren als ik deze actie vanuit mij iPhone start. (instellingen-> algemeen ->Wi-Fi itunes synchronisatie) Nog iemand die dit probleem heeft? Ik ben spotify premium gebruiker, heeft dit hier iets mee te maken? Ongeveer toen is dit begonnen (kan ook toevallig zijn). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes error -9808, -5000 en problemen met reservekopie | kareldr | iTunes | 10 | 06-11-11 13:03 |
problemen met reservekopie | denman80 | iPhone algemeen | 4 | 10-10-11 14:08 |
Windows: Iphone 3G problemen reservekopie en update iOS 4.1 | Mteylingen | iTunes | 0 | 15-09-10 01:34 |
reservekopie problemen iOS4.0 | renssies | iPhone algemeen | 127 | 11-09-10 11:57 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
|
|