//

Reservekopie foutmelding

Reservekopie foutmelding discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem. Uiteraard ben ik eerst gaan kijken of er een topic bestond waarin dit probleem reeds eerder heeft plaatsgevonden maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-13, 21:35
mvde mvde is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: NB
Berichten: 2
Exclamation Reservekopie foutmelding

Hallo,

Ik heb een probleem. Uiteraard ben ik eerst gaan kijken of er een topic bestond waarin dit probleem reeds eerder heeft plaatsgevonden maar ik kon niks vinden.

Ik heb op 31-1 een backup van mijn iphone 4 moeten maken omdat ik hem moest opsturen voor reparatie. Ik heb gekozen voor itunes-reservekopie en dat is allemaal goed gegaan. Van mijn verzekeraar kreeg ik een iphone 3 ter beschikking, de reservekopie kon ik erop zetten en verder was er niks aan het handje. Nu heb ik mijn iphone 4 terug ontvangen en nu krijg ik telkens een foutmelding met het erop zetten van de reservekopie. Als foutmelding geeft hij aan (in mijn woorden): Dat de kopie niet opgeslagen kan worden op de computer door gebrek aan ruimte. Maar ik wil niks opslaan, ik wil gewoon die kopie op mijn iphone zetten. Vraag 1: Waarom vraagt itunes dan toch nog om ruimte?

Dus ik heb ongeveer 10gb van mijn C-schijf eraf gegooid waar na ik vervolgens nog eens probeer om de kopie erop te zetten. Vervolgens krijg ik weer de foutmelding maar nu is weer mijn C-schijf vol. Vraag 2: Hoe kan dit? En waar kan ik het bestand vinden dat zoveel ruimte in beslag neemt?

Vervolgens vraag 3: Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik moet van de verzekeraar binnen 3 dagen de iphone terug sturen anders komen er kosten in rekening. Ik wil dit graag voorkomen en hopend op een snelle reactie van iemand.

Bij voorbaat dank! Ik hoop dat jullie mij willen/kunnen helpen.

Gr,

Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-13, 22:15
wuzzup wuzzup is offline
• iOS 11.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

antwoord vraag 1:
dit komt waarschijnlijk omdat itunes voordat deze een backup restored eerst een backup maakt van de iPhone die je op dat moment aansluit.

antwoord vraag 2:
omdat de vorige backup is mislukt maakt itunes wederom een nieuwe map aan en probeerd wederom om de iPhone te backuppen. De backup bestanden zijn terug te vinden in : c:\users\(jouw username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

hier zie je als het goed is meerdere mappen met een hele lange naam. Elke map is een backup of een backup poging. op basis van de gewijzigd op datum en tijdgroep kan je zien waneer deze backup is gemaakt.

let op dat je folder settings is ingesteld dat deze wel hidden files en folders laat zien anders krijg je deze mappen niet te zien.

antwoord 3:
De meest veilige oplossing is om een externe harde schijf aan te schaffen met voldoende ruimte als je die niet al in je bezit hebt. daarna alle backup mappen kopiëren naar de externe harde schijf.
NOOIT verplaatsen want er kan tijdens het kopiëren altijd wat mis gaan.
Pas als alles goed is overgezet op de externe hard disk kan je op basis van de backup datum en tijd de twee mislukte mappen weg gooien op je pc door middel van shift delete. Anders gooi je iets weg maar zit het nog steeds in je prullenbak. shift zorgt ervoor dat het ook meteen uit je prullenbak is.

Hope this helps ... Succes !
  #3  
Oud 15-02-13, 12:02
mvde mvde is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: NB
Berichten: 2
Standaard

Thanks wuzzup! Het heeft allemaal geholpen!
Nooit geweten dat met hidden files, heel slecht maar heb aardig wat bijgeleerd zo... Erg bedankt hiervoor!

Groeten
  #4  
Oud 15-02-13, 19:34
wuzzup wuzzup is offline
• iOS 11.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Thumbs up

Graag gedaan !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: 4G: Update naar 5.0.1 foutmelding bij reservekopie Adinde Jailbreak 0 07-12-11 21:53
Foutmelding -43 na reservekopie broos10 iPhone algemeen 3 23-10-11 14:51
Foutmelding bij maken reservekopie iphone MillyNelly iPhone algemeen 8 04-04-11 13:48
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten lionking iPhone algemeen 0 30-11-10 05:58
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt nil889 iTunes 0 30-09-08 13:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.