apple-id problematisch bij het inloggen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb de instructies gevolgd om game center uit te schakelen en daarom was het nodig om mijn bestaande apple-id een aantal keer verkeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple-id problematisch bij het inloggen
Hoi,
ik heb de instructies gevolgd om game center uit te schakelen en daarom was het nodig om mijn bestaande apple-id een aantal keer verkeerd in te vullen in het inlogscherm van game center (iphone). Daardoor zal game center me niet meer lastigvallen omdat mijn apple-id niet gekend is op game center Irritant is echter dat nu mijn bestaande apple-id nergens meer wordt aanvaardt : niet in itunes en ook niet bij de app store op de iphone Als ik wil inloggen op de app store vindt hij mijn apple-id niet meer. Er zijn 2 opties : 1. wachtwoord opnieuw instellen, maar dat gaat niet omdat het apple-id niet meer gekend is. 2. doen alsof je je apple-id niet meer weet, maar dan geraak je niet voorbij de beveiligingsvragen op de apple website. Ik heb al geprobeerd om een nieuwe apple-id aan te maken en dat is gelukt, maar nu wil itunes mijn updates niet downloaden van de originele apple-id, als ik de nieuwe apple-id in gebruik neem. Wie is er slim en biedt me dé oplossing aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke instructies zijn dat? Wat heb je precies gedaan?
|
|||
|
|||
naar game center gegaan op mijn iphone
naar mijn account gegaan en 3 maal een verkeerde login ingetikt, waarna game center vraagt om te cancelen en daarna kon ik game center uitschakelen |
|
||||
|
||||
Waarom heb je niet gewoon op uitloggen gedrukt in Game Center?
Ga eens hierheen en probeer in te loggen: https://appleid.apple.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de website welke je me tipte kan ik niet meer inloggen met mijn originele apple-id omdat het niet meer gekend is blijkbaar door het uitschakelen van game center.. |
|
||||
|
||||
Heb je soms je enige mail-adres verwijderd uit je account? (Als dat al mogelijk is, zou volgens mij niet moeten.)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voer een harde reset uit (aan/uit-knop & thuisknop tegelijk ± 10 seconden lang indrukken, tot de iPhone uitgaat en het Apple logo weer verschijnt). Dit zou Game Center weer moeten inschakelen, mocht dat het probleem veroorzaken. Als het probleem hierna niet is opgelost, dan ligt het aan je account. Ga dan even hierheen en stel een nieuw wachtwoord in: https://iforgot.apple.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en de harde reset brengt game center niet terug... |
|
||||
|
||||
Kun je even in je browse geschiedenis kijken op welke website je die instructies hebt gevonden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je de beveiligingsvragen niet invullen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je het beste telefonisch contact op kan nemen, tenzij iemand hier een fix kent.
Apple - Support - Contact opnemen met Apple Support Kies "Meer producten en services", selecteer dan "iCloud", daarna "Account en configuratie" en dan maakt het niet veel uit wat je invoert: bv. "Het onderwerp wordt niet vermeld" en daarbij invullen dat je niet kunt inloggen. Daarna een telefonische afspraak maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
apple id, itunes, login |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing Apple ID bij inloggen iTunes Store | badjak | iTunes | 17 | 18-12-11 12:37 |
Kan niet inloggen op het Allesamerikaforum | pascalbrouwers | iPad algemeen | 0 | 06-05-10 01:25 |
aSleep problematisch bij update | Holavista | iPhone algemeen | 0 | 09-10-08 22:25 |
Inloggen bij My T-Mobile | gr1985 | Odido (T-Mobile) | 5 | 26-09-08 08:54 |
Het forum bij Apple.com..... | Celf | Chat en geruchten | 7 | 31-12-07 15:25 |
|
|