//

Help wel muziek in itunes niet op mn iphone

Help wel muziek in itunes niet op mn iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer zo kort mogelijk te zijn! Mijn iphone (4S) is laatst helemaal leeg geweest en wilde daarom ook weer mijn muziek er op zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-13, 12:15
mandybos4 mandybos4 is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Exclamation Help wel muziek in itunes niet op mn iphone

Ik probeer zo kort mogelijk te zijn!

Mijn iphone (4S) is laatst helemaal leeg geweest en wilde daarom ook weer mijn muziek er op zetten met itunes!
Nu is het geval dat itunes laat zien dat er muziek op mn iphone staat (grijs met een leeg rondje ervoor) maar op mn iphone vind ik niks terug!
Ik heb itunes inmiddels opnieuw geinstalleerd ik heb mn muziek eraf gegooid en opnieuw laten syncen maar de muziek blijft ook na he syncen met een lege bibliotheek!
Wat ook raar is dat mijn "overige" map die je in de balk ziet staan (foto's, apps, muziek, overige enz) is ne zo groot als mijn muziek!
En aangezien ik de telefoon helemaal heb moeten resetten kan daar nooit zoveel "overige" op staan!
Ik heb mn iphone ook al op een andere pc gehad! Maar ook dat lukt niet!

IK BEN RADELOOS en wil graag wat muziek erop! Ook om mn ringtones weer te maken!
Ik ben al weken bezig en ben al aan het zoeken geweest op het internet maar heb nog steeds geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden!
Sorry het lukte me niet om korter te schrijven!

PLEASE HELP ME!

Alvast bedankt, groetjes Mandy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-13, 13:06
madridje madridje is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Gewoon in Itunes op herstellen klikken, je bent dan wel alles kwijt. Reservekopie niet terugzetten wantdan heb je zelfde probleem. Mail staatnormaal gezien op mailserver en de rest staat in de cloud, dus eigenlijk ben je dan niet heel veel kwijt. En dan opnieuw synchroniseren! Succes...
Reageren

Labels
geen muziek, kopieert niet, muziek, syncen lukt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek ordenen, wel in iTunes niet op iPod NoWayOut iTunes 0 13-07-12 14:27
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! bartou iTunes 12 27-11-11 00:36
Windows: Muziek niet in Itunes wel nog op Iphone beketom iTunes 0 24-11-11 17:32
na update iOS 5 wel muziek in iTunes, niet op mijn iPhone 4 hweima iTunes 4 24-10-11 12:20
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone sth313 iTunes 4 18-10-11 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.