Afspeellijsten iTunes weg na update discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met het volgende probleem. Na een software update van iTunes zijn de afspeellijsten van iTunes verdwenen. Op de iPad staan ze nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afspeellijsten iTunes weg na update
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem. Na een software update van iTunes zijn de afspeellijsten van iTunes verdwenen. Op de iPad staan ze nog wel, en zodra ik deze aansluit op de computer zie ik de afspeellijsten wel onder de iPad staan in iTunes. Hierdoor durf ik de iPad niet meer te synchroniseren met de computer, en kan ik dus ook de afspeellijsten niet meer wijzigen. Is er een manier om de afspeellijsten van de iPad te downloaden naar iTunes? Of een andere manier om dit probleem op te lossen? Graag jullie hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik een programma zoals iExplorer of DiskAid
|
Labels |
afspeellijsten, ipad, itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes Match en afspeellijsten | Tom2011 | iTunes | 3 | 11-01-13 14:52 |
Windows: afspeellijsten verwijderen uit itunes | Guest-0510121725 | iTunes | 1 | 05-10-12 14:06 |
Muziek: afspeellijsten ineens weg | keeper | Muziek, foto & video | 1 | 16-07-12 17:14 |
Afspeellijsten syncen buiten iTunes Match | Jessepes | iCloud | 3 | 20-01-12 16:10 |
Windows: Afspeellijsten weg na update Itunes | Numero4 | iTunes | 0 | 07-07-11 18:11 |
|
|