itunes geeft na opstarten onderbrekingspunt discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb itunes op meerdere pc s en telefoons . echter op de pc thuis krijg ik al maanden de melding "itunes heeft een door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes geeft na opstarten onderbrekingspunt
ik heb itunes op meerdere pc s en telefoons . echter op de pc thuis krijg ik al maanden de melding "itunes heeft een door de gebruiker gedefinieerd onderbrekingspunt aangetroffen" niet gelijk maar na enige tijd. Gister op mijn iphone via itunes aangeschafte nummers worden wel opgehaald.
Na deze melding komt het kader " itunes werkt niet meer er is een probleem opgetreden ------- met daaronder de knop FOUTEN OPSPOREN. Na het opsporen komt de melding "Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing is gevonden" Hoe los ik dit op . Wil nml voor as oud en nieuw leuke muziek in een afspeellijst zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat probleem kan ontstaan door deuntjes met een foutieve lengte (0) of door beschadigde deuntjes. Sorteer de muziek op lengte en verwijder alle muziek met lengte 0. Verwijder ook alle beschadigde/corrupte muziek.
|
|
|||
|
|||
onderbrekingspunt
hoe spoor ik corrupte en beschadigde muziekbestanden op?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutmelding tijdens opstarten iTunes via Windows XP | mich74 | iTunes | 5 | 13-08-12 20:13 |
Windows: iTunes blijft opstarten nadat ik hem afsluit. | Cherrim | iTunes | 1 | 22-05-12 19:28 |
Navigon: pop-up scherm itunes bij opstarten navigon | namastee | iPhone Navigatie | 25 | 07-05-11 04:29 |
Mac OS X: iTunes verborgen opstarten | Harley4 | iTunes | 1 | 28-01-11 10:53 |
Cydia geeft bij opstarten Network Error (Unable to Load (timed out)) | MarcelMarcel1 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-11-09 23:05 |
|
|