//

pop-up scherm itunes bij opstarten navigon

pop-up scherm itunes bij opstarten navigon discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik navigon start vraagt de iphone steeds om een wachtwoord van itunes. weet iemand hoe je dit weg krijgt?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-10, 22:36
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard pop-up scherm itunes bij opstarten navigon

als ik navigon start vraagt de iphone steeds om een wachtwoord van itunes. weet iemand hoe je dit weg krijgt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-11, 22:27
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb er ineens sinds vandaag ook last van...
  #3  
Oud 24-04-11, 20:27
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Ik ook. Erg irritant. Iemand idee hoe te verhelpen?
  #4  
Oud 24-04-11, 20:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier ook sinds vandaag. Navigon mag van mij best nakijken of ik betaald heb want dat heb ik, maar niet elke keer als ik dat ding aan zet.

Ga een klacht indienen in de AppStore.
  #5  
Oud 24-04-11, 21:01
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik kreeg er ineens ook last van - geen bijzonderheden tussendoor met m'n iPhone gedaan, niet eens gesynchroniseerd. Ik heb een klacht ingediend bij navigon: website - FAQ - mijn vraag staat er niet tussen/stuur een email via webformulier.
  #6  
Oud 24-04-11, 21:51
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

idem hier toen ik vanmorgen m'n iphone & navigon opzette!! ook niet meer gesynct de laatste 2 dagen!!
__________________
iPhone 4s 16 gb  iPhone 4 16gb  Ipad2 16 gb Wi-Fi + 3G  Macbookpro 15" 2,4 Ghz  iMac 21.5" Core i3 3.2 GHz  Apple TV2 
  #7  
Oud 24-04-11, 22:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb zo'n raar gevoel bij dit probleem. Om dat gevoel kwijt te geraken wilde ik Firewall IP uit Cydia terug installeren, ik heb dat ooit gekocht en niet terug geïnstalleerd na installatie van iOS 4.3.2 en JB. Door die Cydia serverproblemen kan ik deze app nu niet downloaden en installeren.

Om een lang verhaal kort te maken: als iemand nog Firewall IP op zijn iDevice heeft dan start dit op asjeblieft. Start daarna Navigon en kijk welke processen er trachten een IP-verbinding te maken nadat die pop-up verschijnt.

Geef in geen geval je Apple ID paswoord in.
  #8  
Oud 25-04-11, 18:32
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

@ timosha Ik heb dat gedaan maar alleen Navigon wil connecten. Dus denk dat het een tijdelijk iets is. Heb het trouwens bij 1 van de andere updates van hun gehad maar was toen ineens niet meer aanwezig.
__________________
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe.
  #9  
Oud 25-04-11, 20:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Cydia werkt weer en ik heb Firewall IP weer geïnstalleerd. Navigon maakt een verbinding naar NAVIGON. And the world is yours op poort 448.

Ik heb aan Navigon de vraag gesteld waarom zij mijn Apple ID en paswoord moeten weten. Dat gaat hun niets aan, dat is iets tussen mij en Apple Inc.

Met een "Sniffer" heb ik vastgesteld dat daadwerkelijk NIET VERSLEUTELD het Apple ID en paswoord wordt doorgestuurd naar www. navigon.com. Ik heb echter uiteraard niet het juiste paswoord ingegeven.

Ben benieuwd op hun reactie.
  #10  
Oud 26-04-11, 21:00
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik kreeg vandaag reactie:

"Dear ballegooier, Thank you for your e-mail. Regarding your inquiry, we recommend that you download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again.
We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further support. * * Yours sincerely,
[naam medewerker]
________________

Support Team NAVIGON AG Berliner Platz 11 97080 Wuerzburg Phone for United Kingdom: 0871-2880154 (0,10 GBP/€/min. Fixed network, mobile tarifs may vary) E-Mail: support.uk@navigon.com Web: NAVIGON. And the world is yours If you have any further questions, please attach previous e-mails. Any questions about our products? Our opening times are from 7am to 7pm Monday to Friday."

Wel gek, want ik verwijder altijd al de app, alvorens de update (of eigenlijk: nieuwere versie) te installeren. En ik installeerde ook altijd al uitsluitend via iTunes op de desktop. Algoed. Het proces nog maar eens gedaan, de melding sindsdien niet meer gezien (1 dag)

Wel ruk dat m'n Apple id wachtwoord onversleuteld bij hen is aangekomen. Ik dacht dat Apple / app store dit gewoon even checkte voor de in-app aankopen en dat die 'haperde' of een bug bevatte.....

Laatst gewijzigd door ballegooier; 26-04-11 om 21:06.
  #11  
Oud 26-04-11, 21:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Exact dezelfde mail ontvangen.
  #12  
Oud 26-04-11, 21:07
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Exact dezelfde mail ontvangen.
Sterker nog: dit is gewoonweg hun standaard (1e lijns?) antwoord op ALLE problemen die binnen komen....

Dit is de 'have you tried putting it on and off again!' / 'heeft u de stekker al eens uit en in het stopcontact gedaan?' / 'heeft u Windows al eens opnieuw opgestart...'

Laatst gewijzigd door ballegooier; 26-04-11 om 21:10.
  #13  
Oud 26-04-11, 21:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij mij zag die mail er zo uit:

Citaat:
Dear Mr. ********,



Thank you for your e-mail.

Regarding your query, we can inform you that the connection is established due to the fact that you are registered in our data base as a NAVIGON customer. We can assure you that any information provided will not be used by third parties.

In order to solve this, we recommend you to download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again.

We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further assistance.




Yours sincerely,

Sarah Smith
  #14  
Oud 27-04-11, 03:49
Lemmingsbeest Lemmingsbeest is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Standaard

Heb hem gewoon op de telefoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd via de telefoon via de app store en de melding is weg......
Bedankt....
P.s. ik heb de benelux versie met panorama view

Laatst gewijzigd door Lemmingsbeest; 27-04-11 om 03:50. Reden: Versie van navigon
  #15  
Oud 27-04-11, 09:19
PaulSe PaulSe is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?
  #16  
Oud 27-04-11, 10:23
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulSe Bekijk bericht
Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?
Instellingen ben je idd kwijt, moet je dus van tevoren even bekijken. In app aankopen kun je uiteraard terughalen na inloggen met je account.
  #17  
Oud 27-04-11, 18:39
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Navigon meldt net via Twitter:

"We fixed the password issue of our iPhone app and are submitting an update. We apologize for any inconvenience and will keep you posted."
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #18  
Oud 27-04-11, 18:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaulSe Bekijk bericht
Als je hem verwijderd en het dan herinstalleerd...ben je dan ook al je favorieten en instellingen kwijt of wordt dit toevallig ergens binnen Itunes bewaard?
Je moet, alvorens navigon te verwijderen, even je favorieten naar jezelf mailen, direct vanuit de navigon.app kan dat. Dat heb ik ook gedaan. Zo kun je na een schone herinstallatie van de app je favorieten weer importeren
  #19  
Oud 01-05-11, 10:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

En bij mij was de pop-up toch weer terug van weggeweest gistermiddag, ondanks de her installatie.

Do not bother dus om de 'oplossing' van Navigon op te volgen; deze helpt niet.
Je kunt beter op de update wachten.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 01-05-11 om 22:42.
  #20  
Oud 01-05-11, 21:41
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Bij mij heeft de oplossong van Navigon tot nu toe gewerkt.Ik kreeg die vervelende popup-s niet meer na de herinstalatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone Lancia iTunes 11 23-01-13 12:01
Iphone Scherm (Rols/Rood) Bij opstarten alles 1rb23e iPhone algemeen 0 28-11-10 18:35
Windows: itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer dominiquertn iTunes 1 19-09-10 09:50
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm knightloekie iTunes 0 01-04-10 00:32
pop-up scherm vodafona abonnement namastee Archief 1 11-11-09 15:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.