//

itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer

itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar jaar zit ik al met een groot probleem. Toen ik voor het eerst muziek op mijn iphone heb gezet ging alles goed. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-10, 22:19
dominiquertn dominiquertn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Question itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer

Sinds een paar jaar zit ik al met een groot probleem.
Toen ik voor het eerst muziek op mijn iphone heb gezet ging alles goed. Heb cd's geimporteerd en gesynchroniseerd met mijn iphone. Nadat ik mijn computer uit had gezet en een dag later weer aan heb gezet, was mijn hele bibliotheek leeg. Wanneer ik de iphone aansluit zegt itunes: ''Deze iphone is gesynchroniseerd met een andere computer''
of '' alles zal van de iphone worden verwijderd en worden vervangen door de huidige bibliotheek''.
De apps worden bij programma's wel weergegeven maar zijn wazig en kunnen niet worden aangeklikt.
Wat kan ik hier aan doen????

groeten,

Dominiquertn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-10, 09:50
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Het lijkt erop dat iTunes de bibliotheekmap 'kwijt' is. Wat staat er in iTunes/Bewerken/Voorkeuren/Geavanceerd bij Locatie Map iTunes Media? En waar staat de map werkelijk? Als daar een verschil in is heb je de oorzaak.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: na update itunes bibliotheek leeg denzotte iTunes 2 19-04-15 11:11
iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone Lancia iTunes 11 23-01-13 12:01
Navigon: pop-up scherm itunes bij opstarten navigon namastee iPhone Navigatie 25 07-05-11 04:29
iPhone in recovery en opstarten zonder computer bennie b iPhone algemeen 0 05-04-11 06:49
iphone na accu leeg , niet opstarten passievrucht iPhone algemeen 6 09-11-10 01:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.