//

Openstaande rekening in App-store

Openstaande rekening in App-store discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van de week met mijn prepaid-creditcard een aankoop gedaan in de Engelse App-store. Dit heb ik gedaan omdat mijn creditcard is uitgegeven in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-13, 04:02
thomas93 thomas93 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard Openstaande rekening in App-store

Ik heb van de week met mijn prepaid-creditcard een aankoop gedaan in de Engelse App-store. Dit heb ik gedaan omdat mijn creditcard is uitgegeven in de UK en dus niet werkt in de Nederlandse store. ( Bij billing info heb ik dus ook een ander adres ingevuld, want mijn eigen Nederlandse adres ging niet werken)

Mijn kaart werd op het eerste gezicht geaccepteerd. Ik kon dus een aankoop doen en de betaling was gelukt, het geld van mijn kaart was afgeschreven. Ik was blij, en kon de aankoop direct gebruiken. Totdat ik later de App-store weer terug wou zetten naar de Nederlandse. Dit ging niet omdat Apple de betaling niet kon verifiëren en dus een openstaande rekening had van 0,69 pond. Mijn creditcard kon ik in de App-store ook ineens niet meer gebruiken.

Wat kan ik nu doen, ik heb dus een openstaande rekening in de Engelse App-store en kan niet meer met mijn creditcard betalen en kan ook geen gratis Apps meer aanschaffen totdat het verschuldigde bedrag is voldaan.

Groet, Thomas93
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-13, 04:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Al bij je credit card maatschappij geïnformeerd? Betalingen middels een cc zijn meestal slechts reserveringen. Deze worden pas later daadwerkelijk afgeschreven, oftewel betaald. Mocht dat op dat moment niet lukken dan gaan bij de innende partij de alarmbellen af.
  #3  
Oud 27-12-13, 04:55
thomas93 thomas93 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een prepaid creditcard, eentje waar ik eerst geld op moet zetten voordat ik die kan gebruiken, van Skrill. Ik heb ze nog niet geïnformeerd, helaas is de transactie van Apple nog niet zichtbaar in mijn overzicht van Skrill, dit kan een tijdje duren helaas.
  #4  
Oud 05-01-14, 23:06
thomas93 thomas93 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Afgelopen week helaas nog geen verandering gehad met het betalingsprobleem bij Apple. Omdat ik eigenlijk niets meer kan in de App-store, en toch weer eens mijn apps wil updaten zit ik er aan te denken om tijdelijk een Click & Buy rekening te openen.

Wie weet of ik een Nederlandse Click & Buy rekening kan koppelen aan een Itunes account met een Engelse App-store?

Groet, Thomas.
  #5  
Oud 06-01-14, 16:40
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Kun je niet beter even contact opnemen met Apple support? Als je je probleem voorlegt, kunnen zij dit denk ik vrij eenvoudig oplossen.

Ik betaal overigens alleen nog maar met de iTunes giftcards (prepaid kaarten). Mijn account is een keer gehackt en ik gebruikte toen nog een ClickandBuy account die gekoppeld is aan mijn rekening. Ik was binnen een paar dagen bijna 100 euro lichter door aankopen die ik zelf niet had gedaan. Via Apple support gelukkig allemaal teruggekregen. Sindsdien dus voor mij alleen nog maar de giftcards.
  #6  
Oud 09-01-14, 19:24
thomas93 thomas93 is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Heel vreemd,

Ik kreeg gisteren ineens een mailtje van Apple dat de betaling is verwerkt. Nu ben ik gelukkig van het probleem af. Toch heb ik maar even contact met Apple opgenomen om te vragen of de betaling nu wel correct is verwerkt.

Groet, Thomas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
op zoek naar app die alle openstaande programma's in één keer afsluit HarryReitsma iPhone Apps 4 18-12-12 10:41
iphone app rekening bunnynathalie iPhone Apps 3 15-04-12 14:45
click and buy openstaande rekening betalen rnvdwal iPhone algemeen 7 08-03-09 17:14
wie heeft de hoogste app store rekening? jonathan1993 iPhone Apps 44 07-01-09 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.