itunes opstarten in een andere bibliotheek/database/profiel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een vraag, Ik heb al me muziek in itunes staan. Nu ben ik al me cds aan het rippen en zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes opstarten in een andere bibliotheek/database/profiel
Hoi Ik heb een vraag,
Ik heb al me muziek in itunes staan. Nu ben ik al me cds aan het rippen en zou ik deze in een schone lege profiel willen plaatsen in itunes dus niet tussen met bestaande muziek. Echter wil ook gebruik maken van me huidige muziek bestanden. Alleen hoef ik niet tegelijk gebruik te maken van beide "profielen" Kan dit met itunes? gr Donnie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De itunes bibliotheek bevat al een nieuwe versie van de app …. | rijnberk | iPad algemeen | 3 | 25-06-13 21:25 |
Muziek van ene bibliotheek naar andere bibliotheek. | MerelXMusic | iPhone algemeen | 0 | 16-04-13 17:33 |
Mac OS X: Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk? | JanSr | iTunes | 6 | 01-03-13 17:13 |
Windows: itunes match, bibliotheek is een bende | simlockvrij | iTunes | 0 | 11-04-12 12:51 |
Windows: itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer | dominiquertn | iTunes | 1 | 19-09-10 09:50 |
|
|