problemen met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik iTunes opstart krijg ik de melding dat de onderdelen voor het branden van cd's enz niet goed zijn geïnstalleerd en dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met itunes
Hallo,
als ik iTunes opstart krijg ik de melding dat de onderdelen voor het branden van cd's enz niet goed zijn geïnstalleerd en dat ik iTunes opnieuw moet instaleren. als ik dat wil doen dan krijg ik bijna op het einde van de download de melding dat ik een cd rom van iTunes nodig heb. ik heb al geprobeerd iTunes te verwijderen maar dan krijg ik ook weer de melding van de cd rom. ik kan mezelf redelijk goed redden met een computer maar dit gaat mij ff te ver, wie zou mij een tip kunnen geven hoe ik dit moet of kan oplossen?? alvast bedankt Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je software van derden hebt geïnstalleerd om CD's te maken kan het zijn dat die software in de registry de standaard drivers heeft vervangen/gekaapt door de eigen drivers. Dat kan de reden van het probleem zijn. iTunes gebruikt de standaard Windows drivers en kan die niet vinden.
|
|
|||
|
|||
Hallo timosha
ik had idd software van derden er op staan, deze heb ik verwijdert maar het probleem blijft bestaan. dat van de drivers kan ik goed begrijpen, maar het opnieuw instaleren van iTunes en de melding dat ik een cd rom nodig heb voor de onderdelen die ik wil gebruiken, snap ik nog niet, kun je me daar ook mee helpen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat is een mooie link die goed aangeeft wat er moet gebeuren.
alleen kan ik dus dankzij dit probleem iTunes niet verwijderen van mijn computer, ik krijg dan ook de melding dat ik een cd rom nodig heb met een bepaald bestand wat hij mist. namelijk itunes64.msi. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn Windowskennis is helaas niet up to date. Hier zal een Windows deskundoloog moeten aan te pas komen (denk ik). |
|
||||
|
||||
...
https://discussions.apple.com/thread/5373012?tstart=0 Deze...dus... http://support.microsoft.com/mats/Pr...d_Uninstall/nl
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP | serrari | iTunes | 4 | 02-11-11 18:18 |
problemen met itunes | remus007 | iPhone Apps | 3 | 14-02-10 00:59 |
Problemen met iTunes Connect | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-06-09 22:58 |
Problemen met Itunes | dreamsharing | Archief | 1 | 03-08-08 14:55 |
|
|