Backup veilig stellen iPhone via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ls, vraagje, ik heb een backup gemaakt via itunes van mijn iPhone. deze heb ik lokaal op mijn laptop gezet, wie weet waar deze file ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Backup veilig stellen iPhone via iTunes
Ls,
vraagje, ik heb een backup gemaakt via itunes van mijn iPhone. deze heb ik lokaal op mijn laptop gezet, wie weet waar deze file staat zodat ik de file kan kopiëren naar mijn nas als extra backup ... ik neem aan dat je de file later terug kan zetten in de zelfde map en dan zal deze de file terug zetten ?. Tnx -A |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1e hit in Duck Duck Go voor "location itunes backup":
https://support.apple.com/en-us/HT204215 Het zijn trouwens heel veel bestanden in 1 folder; niet 1 bestand...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
overgang kpn naar T-mobile: contacten veilig stellen | gekoppako | iPhone algemeen | 3 | 03-03-12 00:56 |
itunes 9.0.2 veilig downloaden met geunlockte iphone | Aapje | Archief | 3 | 10-01-10 16:19 |
Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak. | GHSantegoeds | Archief | 1 | 12-11-09 17:03 |
Mac OS X: iTunes veilig updaten? | Martijn Snels | iTunes | 4 | 16-02-08 06:48 |
|
|