Aankopen overzetten naar iTunes lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat laatst in iTunes mijn apps te bekijken en kwam erachter dat veel apps die op m'n iPhone staan niet gesynchroniseerd zijn met iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aankopen overzetten naar iTunes lukt niet
Ik zat laatst in iTunes mijn apps te bekijken en kwam erachter dat veel apps die op m'n iPhone staan niet gesynchroniseerd zijn met iTunes. Na wat speurwerk op het internet blijkt dat je aankopen kan overzeten, echter heb ik dit geprobeerd maar volgens mij wordt er niets overgezet.
Doe ik iets fout of is dit een bekend probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat doe je dan? Ik doe het via:
archief apparaten zet aankopen van.....over dat werkt hier goed. |
|
|||
|
|||
Om te beginnen, waar staat archief?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2016 om 16:55 ---------- Ik doe: * Bestand * Apparaten * Aankopen overzetten van iPhone van Niels Maar vervolgens worden de apps die ik in de App Store heb aangeschaft niet overgezet... Laatst gewijzigd door Niels83; 18-12-16 om 18:03. |
|
|||
|
|||
Nog tips, TouchMe?
|
|
||||
|
||||
Sorry, ben een Mac gebruiker, heb geen idee of dat anders werkt op een windows pc.
|
|
||||
|
||||
Ben je in iTunes ingelogd met het zelfde apple ID als waarmee je de aankopen gedaan hebt?
Kun je de aankopen wel zien in iTunes Account | Purchased (Sorry ik heb een Engels systeem) Kun je je anders eens afmelden in iTunes, Account | Sign out, en opnieuw aanmelden.
|
|||
|
|||
Ik kan me herinneren dat er na een update op een gegeven moment niet meer de aankopen (standaard) overgezet worden naar itunes. zelf nog niet echt naar gekeken, maar misschien een hoek om in te zoeken.
|
|
||||
|
||||
Heb je hier misschien iets aan?
In iOS 9 of hoger worden apps niet gesynchroniseerd of overgezet naar iTunes via 'Zet aankopen over'. Als u uw apps wilt downloaden naar uw iTunes-bibliotheek, schakelt u Automatische downloads in voor uw iTunes-aankopen. U kunt ook eerdere aankopen downloaden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kunt dit doen via Itunes/account (inloggen)/aangeschaft, dan apps aanklikken (rechts bovenaan), dan alle, iphone selecteren. Daarna kun je onderaan klikken (rechtsonder) op 'download alles'. Dan worden de apps naar itunes overgezet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps overzetten van iTunes naar iPod lukt niet | TheUsualGamer | iTunes | 6 | 06-07-13 00:09 |
pimp all screen overzetten van itunes pc naar iphone 3G/GS lukt niet?? | Rosered | iTunes | 1 | 14-01-12 14:44 |
|
|