Songs volledig verwijderen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er me soms iemand melden hoe je bij iTunes 12 niet alleen een song uit de bibliotheek verwijdert maar tevens ook van je systeem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Songs volledig verwijderen
Kan er me soms iemand melden hoe je bij iTunes 12 niet alleen een song uit de bibliotheek verwijdert maar tevens ook van je systeem verwijdert. Of is dit niet meer mogelijk met iTunes 12?
Volgens de Help zou dit via de DEL toets moeten mogelijk zijn, maar dan krijg ik enkel de vraag of ik de song wel degelijk uit de bibliotheek wens te verwijderen, en niet of ik ook het bestand wens te verwijderen. Soory dubbel geplaatst Laatst gewijzigd door Vic55; 20-05-17 om 22:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik een oud Apple ID volledig verwijderen | Frank456 | iPhone algemeen | 4 | 19-01-15 22:57 |
Contact volledig verwijderen | ihello | iPhone algemeen | 21 | 23-06-13 15:00 |
App data volledig verwijderen?! | Flock | iPhone algemeen | 4 | 31-08-12 19:33 |
Mac OS X: kan geen songs meer verwijderen in Itunes | Shorty007 | iTunes | 1 | 26-04-09 14:28 |
|
|