iTunes van windows overzetten naar macbook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het volgende iTunes gebruikt op mijn asus windows tab met muziek en foto"s en video nu wil ik graag deze overzetten op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes van windows overzetten naar macbook
ik heb het volgende
iTunes gebruikt op mijn asus windows tab met muziek en foto"s en video nu wil ik graag deze overzetten op mijn macbook het gaat dus om een volledige backup ik heb info gevonden over overzetten van bibliotheek van windows naar iOS echter lukt mij dit niet wie weet raad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat, en nog veel meer, kan je overzetten met de macOS Migratie-Assistent.
https://support.apple.com/nl-nl/HT204087 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes overzetten van Windows 7 naar Mac | Stilting | iTunes | 0 | 05-11-11 22:16 |
Bestand overzetten van MacBook naar Iphone | motoriphone | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 18:00 |
overzetten van iPhone-agenda naar iCal op macbook | bregjevanp | iTunes | 2 | 05-04-11 19:50 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
Telefoonnummers overzetten naar MacBook Pro | Minthe | iPhone algemeen | 1 | 19-10-09 14:41 |
|
|