Verplaatsen locatie reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil graag de locatie van de reservekopies van iPhone en iPad die in iTunes gemaakt worden wijzigen. Ik kan echter geen oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verplaatsen locatie reservekopie
Hallo allemaal,
Ik wil graag de locatie van de reservekopies van iPhone en iPad die in iTunes gemaakt worden wijzigen. Ik kan echter geen oplossing vinden op het forum. Ik heb een windows 10 laptop met een relatief kleine SSD als C: schijf. Aangezien iTunes automatisch de reservekopies van mijn iPad en iPhones opslaat op de C: schijf loopt deze nu vol waardoor ik geen reservekopie meer kan maken. Heeft iemand een manier om deze locatie te wijzigen naar de D: schijf? Graag hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is het enige dat ik vinden kan:
https://www.icttipsandtricks.nl/2017...oor-i-devices/ |
|
|||
|
|||
Het lukt me niet volgens bovenstaande. Zijn de reservekopieën altijd in deze map? Ik hier ook geen reservekopieën staan en heb wel aangegeven dat ik ook verborgen of geblokkeerde items kan zien. De map MySync is wel iets van 60 gb groot.
|
|
|||
|
|||
Bij mij staan er twee in MobileSync\Backup (bijna 4 Gig).
Neem aan dat ze daar altijd staan. Let er nooit op. Nu heb ik ook geen ruimtegebrek op C. |
Labels |
locatie, reservekopie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verplaatsen | MichelV1984 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-10-12 19:08 |
Locatie reservekopie? | mwagena | iTunes | 10 | 29-07-09 22:45 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
verplaatsen icoontjes | fransvandenhout | Archief | 2 | 25-08-08 20:32 |
Windows: Locatie reservekopie iphone? | mcman | iTunes | 0 | 12-07-08 23:08 |
|
|