Locatie reservekopie? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld (kon hem niet vinden via search) maar kan iemand mij vertellen waar de reservekopie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie iPhone
Hallo,
Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld (kon hem niet vinden via search) maar kan iemand mij vertellen waar de reservekopie van de iphone in finder wordt geplaatst? Ik wil deze namelijk even veilig stellen aangezien ik van plan ben te upgraden naar 1.1.3 Alvast bedankt. gr. Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand een antwoord?
|
|
|||
|
|||
reservekopie
Citaat:
De benamingen zijn bijzonder lang. |
|
|||
|
|||
Zijn die backups ook uit te zetten?? Ik wil alleen wat muziek naar mijn iPhone syncen, maar dan wil hij hem eerst nog helemaal backuppen, wat in mijn geval echt niet twee keer per dag nodig is....
|
|
|||
|
|||
Ja dus, uit een ander topic:
- iTunes afsluiten - Terminal.app openen Volgende commando invoeren, gevolgd door enter Citaat:
Om het wel weer automagisch te laten doen, doe je hetzelfde maar verander je true in false... |
|
||||
|
||||
Leuke verschrijving (?)
|
|||
|
|||
Locatie reservekopie?
Bij het opdaten naar 3.0 van mijn vriendin haar phone had ik eerst een reservekopie gemaakt. Ineens was die vervangen door een reservekopie van een nieuwe iphone. Waar kan ik die vorige reservekopie terugvinden? (windows)
|
|
||||
|
||||
Je kunt proberen deze in iTunes te selecteren, rechtermuisknop op de iPhone, en dan terugzetten van reservekopie.
Daar zou je meerdere backups kunnen selecteren. Staat de backup daar niet tussen, heb je helaas pech. De backups staan in C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup |
|
||||
|
||||
en de locatie van deze kopies bij Mac?
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
Gebruikers > [jou gebruiker] > Bibliotheek > Application Support > Mobilesync > Backup
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ik zie niets daar,bijmij werkt anders denk ik ,maar waar ff zoeken iemand nog tip?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 29-07-09 om 22:47. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: locatie foto`s | j biggie | iPhone Navigatie | 4 | 17-08-10 15:40 |
locatie | ejmitch | iPhone Apps | 7 | 03-04-09 10:34 |
Locatie problemen | Pim V | iPhone Navigatie | 1 | 18-03-09 19:24 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Windows: Locatie reservekopie iphone? | mcman | iTunes | 0 | 12-07-08 23:08 |
|
|