Macbook-account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben onlangs veranderd van apple naar samsung (smartphone). Onze Macbook draait nog wel onder mijn Apple-Id. Kan ik dit gemakkelijk omzetten naar het apple-id ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Macbook-account
Ik ben onlangs veranderd van apple naar samsung (smartphone).
Onze Macbook draait nog wel onder mijn Apple-Id. Kan ik dit gemakkelijk omzetten naar het apple-id van mijn vrouw? Zij wil nl. dat al haar foto's van haar iPhone automatisch op onze Macbook terecht komen. Zoals voorheen van mijn iPhone. Of weten jullie een andere manier hoe haar foto's automatisch op de Macbook komen, zonder extra (iCloud)kosten... Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
lijkt me de makkelijkste optie. Nieuwe account aanmaken op je macbook en aan haar Apple-ID hangen?
Of als je geen nieuwe acount wil, uitloggen met icloud en nieuw inloggen op de account van je vrouw? En ja, je krijgt dan ook de contacten, agenda en weet ik veel wat meer van de account van je vrouw. . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
|
|