Account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de i-phone van een vriend unlockt. Nu is het probleem dat hij niets kan downloaden met I-tunes daar hij altijd op mijn account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Account
Ik heb de i-phone van een vriend unlockt. Nu is het probleem dat hij niets kan downloaden met I-tunes daar hij altijd op mijn account werkt.
Ook wordt zijn i-phone niet herkent in zijn i-tunes Als ik hem op mijn PC aansluit werkt hij wel perfect. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Los eerst het verbindingsprobleem tussen iTunes en iPhone op, kijk daarvoor eens rond op het forum. Wordt de iPhone sowieso gezien door de PC, m.a.w. ligt het alleen aan iTunes of helpt het al als je bijv. een andere USB-poort gebruikt?
Als dit probleem is opgelost maakt je vriend een nieuwe account aan in iTunes en kan op eigen kosten daarvan gebruik maken. Mocht je ondertussen níet willen dat ie jouw account gebruikt, meld je dan even af in iTunes.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
me account | rpphermans | iPhone algemeen | 1 | 24-01-11 13:02 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Windows: 1 account 2 PC's | nicolas4 | iTunes | 2 | 03-09-10 12:46 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
|
|