Contacs Outlook -> iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) thnx nu doet ie het!!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
thnx nu doet ie het!!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb hetzelfde probleem als jeroen. ik kan geen agenda en contacten overzetten. ik heb de opties helemaal onderin aangvinkt. tijdens sync zegt de iphone wel dat hij de contacten en agenda synchroniseerd maar als hij klaar is springen de vinkjes onderin automatisch weer uit. en staat er nog steeds niets op de iphone. kent iemand dit probleem? |
|
|||
|
|||
Wie weet de oplossing: ik krijg echt met geen mogelijkheid mijn contacten uit outlook in mn iphone.... ik heb al een paar keer geprobeerd, ook outlook aan en uit gezet etc. maar synchroniseren lukt gewoon niet.... wie weet wat ik evt fout doe...
|
|
|||
|
|||
ik ben er inmiddels uit
[SIZE=2]http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=612[/SIZE] dit was voor mij de oplossing |
|
|||
|
|||
kan iemand mij vertellen hoe ik me contacten op me iphone goed kan zetten? hij zet ze nu volgens achternaam etc... heel irritant!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je de gehele naam in First invult dus niet separaat in First en Last sorteren de namen op de eerste letter die in het veld First te zien is. Weet niet hoe de vertaling First Last etc. eruit ziet in NL (als je die gebruikt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
succes Overigens First/Last is in NL Voor/Achter Laatst gewijzigd door iBen; 17-02-08 om 02:52. Reden: completeren |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je in Outlook (vista) uit je contacten een groep kunt selecteren die
je met de iPhone kunt syncen. Ik wil namelijk niet al mijn contacten in de iPhone zetten. In Outlook is "geselecteerde groepen"niet aan te vinken. ??? |
|
||||
|
||||
Workaround: maak een tweede map Contacten aan en zet (kopieer) daarin de te syncen contactgegevens. Synchroniseer deze map met je iPhone. Mogelijk moet je eerst de originele map even verplaatsen.
|
||||
|
||||
Ook even een vraagje over de synchronisatie:
Mijn iPhone (1.1.3) i.c.m. Outlook 2003 werkt bijna perfect. Wanneer ik mijn contacts sync en de contacten gaan vanaf mijn PC naar de iPhone dan komen de email adressen van mijn contactpersonen automatisch onder de noemer 'werk' te staan. Bij ruim de helft van mijn contactpersonen is dit niet het geval. Het zou dus mooier zijn als de standaard email adressen vanuit Outlook in mijn iPhone onder 'privé' komen te staan. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Is hier in Outlook dan wel in de iPhone een instelling voor? |
|
||||
|
||||
Tip(je): 2x synchroniseren
Ik heb, net als een aantal anderen hier, gemerkt dat het syncen over en weer van zowel contacten als agenda niet altijd goed gebeurt. Items van de iPhone worden dan bijv. niet in Outlook overgenomen.
Maar: ik heb ook gemerkt dat als ik twee keer achter elkaar synchroniseer, die synchronisatie ineens wél compleet is. Raar, maar misschien hebben anderen hier wat aan. |
|
|||
|
|||
Hier nog een tutorial om contacts van je sim af te halen!:
iClarified - iPhone - How to Copy Contacts From Your SIM Card to Your iPhone |
|
|||
|
|||
Ik wil synchroniseren met outlook 2003. Alles lukt behalve de contactpersonen.
|
|
|||
|
|||
Het is mogelijk om de info van de Sim-kaart te importeren dmv een programmatje; heel simpel; was mij zo gelukt.
Programmatje is hier ergens op het forum te vinden |
|
||||
|
||||
Ok zelf ik ben er mee geholpen dank u allen
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone US 8 Gb met Ziphone 3.0 behandeld.
Laptop Vista business en Office 2003. Na wat gepruts wel de afspraken kunnen syncen maar contacten wilden niet... Wel vervelend om een paar honderd contacten met het handje in te moeten voeren... Eindeloos geprutst via Itunes, 2003 SP1 geinstalleerd en diverse andere trucs hier vermeld geprobeerd. Teven telkens de foutmelding dat Itunes niet koon syncen (plots gestopt) wanneer outlook actief was en omgekeerd: outlook kon niet starten met Itunes open. syncen van afspraken ging echter perfect. Het gene dat nu zomaar werkte wa de update naar office 2007... cdtje er in en toen ik wilde bellen bleek alles al gesynct te zijn.... Het is vaag maar het werkt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Outlook express adresboek geexporteerd naar .csv geimporteerd naar outlook 2003. Hier staat alle velden goed. Nu via itunes syncroniseren naar iphone. Bij contacten staan allle emailadressen onder veld: werk ipv e-mailadres... |
|
|||
|
|||
Niemand een idee hoe dit op te lossen ?
|
|
||||
|
||||
contacten outlook
Hallo,
Ik heb netjes alle contacten op de iphone (syncen met Itunes) gaat goed. Ze staan er netjes in. Hier en daar wat gewijzigd. Maar nu kijk ik op SIMport, daar staan ook nog eens alle contacten. Weet iemand een simpele oplossing om al die contacten op de SIMport te verwijderen. Alvast mijn dank! Willy |
|
||||
|
||||
iTunes heeft m'n outlook gesynct met m'n iPhone en nu staan al mijn telefoonnummers in mijn adresboek van outlook 2003. Ik kan ze niet verwijderen.
Als ik er 1 aanklik en klik op verwijderen dan vraagt hij of ik het zeker weet..... Maar als ik dan op ja klik gebeurt er niks... Kan het zijn dat ze vast staan en dat ik ze eerst moet vrij geven of zoiets???? Iemand anders hier ervaring mee????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
Outlook via Iphone | marijke_verstegen | iPhone algemeen | 7 | 19-01-10 12:58 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|