Contacs Outlook -> iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door manoah Hallo, ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt? Ik zal uitleggen waarom ik het vraag: ik heb net mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou even kijken in de opties in iTunes op de sync-pagina, volgens mij zit daar een mogelijkheid eenmalig maar één kant op te syncen. Maar: wees voorzichtig, ik heb ook gelezen dat mensen van alles kwijt raakten.
|
|
|
|
|||
|
|||
Het gekke is juist dat ik mn Iphone net had gejailbreaked waardoor alle contacts er uit zijn verdwenen. Dus ik was al blij. En nu zit ik dus weer met hetzelfde probleem. Dus nogmaals: wat bedoel je met map contacts aanmaken? En welk bestand vn Outlook wordt gebruikt voor de synchronisatie? Sync pagina kun je niks instellen wat dat betreft.
|
|
|||
|
|||
Na veel zoeken op dit forum is het me gisteren eindelijk gelukt om mijn contacten vanuit Outlook te synchroniseren met mijn Iphone
Nu is het alleen het geval dat bv een naam als Sjaak de Jong onder de D komt te staan en niet onder de J en bv bij Henk van Dijk hetzelfde probleem. Als ik de achternaam wijzig in Jong, de of Dijk, van dan komt het wel goed te staan, maar is dit de juiste manier????? Hoe doen jullie dat? Je kan bij wijzigen -> extra veld toevoegen geen apart tussenvoegsel invullen? En nog een andere vraag. Is het zo als ik een nieuw contact toevoeg/verwijder op mijn Iphone dat deze dan na sychronisatie ook in Outlook is verwijderd, of blijft Outlook het 'kernprogramma' waar je contactpersonen moet toevoegen/verwijderen?? Alvast bedankt voor jullie reactie. Laatst gewijzigd door Markboefje; 08-09-09 om 21:28. |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem met het syncen van mijn contacten vanaf mijn Iphone 3G fw 3.1 naar outlook 2007.
sinds ik mijn PC heb geformateerd en intunes opnieuw heb geinstalleerd en ik synchroniseer mijn iphone inclusief contacten verwijderd hij alle contacten van mijn iphone ipv ze naar mijn PC te kopieren. Iemand enig idee? Groeten |
|
|||
|
|||
In windows 7 (komt uit eind oktober) zit geen standaard emailprg. meer. Hoe kan je dan adressen syncen? Ik gebruik nu gmail via outlook 2003. Maar ik wil legale software gaan gebruiken zoals openorg. etc. Maar welk emailprg werkt straks met mijn iphone???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PeerSientje; 17-10-09 om 15:31. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Outlook (2007) gesynchroniseerd met mijn iPhone, ook contactpersonen.
Nu heb ik in Outlook een aantal submappen met contactpersonen. A) Weet iemand een manier om de ene submap wel, maar de andere niet te synchroniseren? B) Weet iemand een manier om een persoon van de ene submap naar de andere submap te verplaatsen middels de iPhone? (M.b.v. Outlook geen punt.) BvDank voor reacties Edit: toevoeging; ik ben niet zo thuis in de terminologie, maar ik bedoel gesynct via exchangeserver, dus push up mail, en waar ik ook ben, loopt mijn outlook gelijk met mijn iPhone Laatst gewijzigd door PeerSientje; 17-10-09 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Ai, geen reacties meer sinds juli.
Ik zit dus ook met een probleem. Iphone: 3.1.2 E-mail: Microsoft Office Outlook 2003 Nu heb ik, zoals ik op internet had gelezen hoe dat kon, allerlei groepen aangemaakt. Tenminste, groepen kan ik nergens vinden, maar ik ben naar het adresboek gegaan en heb distributielijsten gemaakt. Daarin heb ik leden toegevoegd. Nu dacht ik dat hij na het syncen ook mooie groepen zou weergeven in de Iphone. Doet hij niet. Ze staan gewoon allemaal op naam gesorteerd zoals het eerst was. Wat kan ik hieraan doen? Ik zag de tip voor Outlook 2007, maar kun je daar gratis aan komen ergens online? P.s. heel spijtig vind ik dat en ik snap niet hoe dat kan, maar in Itunes kan ik geselecteerde groepen niet aanvinken. Dat zou misschien anders het probleem oplossen. Waarom kan dat niet? Laatst gewijzigd door King1987; 15-03-10 om 19:59. Reden: edit knop gebruiken |
|
||||
|
||||
Ik gooi het maar in dit topic erbij omdat ik denk dat het hierbij hoort :
Mijn iPhone synchroniseer ik met Gmail, alleen kreeg ik de contacts niet overgezet naar Outlook. Hiervoor heb ik Sync2 gebruikt en nu staan in Outlook exact dezelfde contacts (met foto enz.) als in Gmail. Nu heb ik alleen op mijn iPhone ineens onder Groups : All contacts > (daar staan alle contacts ineens 2 keer onder elkaar ?!?!) From my PC All from My PC > (contacts) mvveelen (Exchange) Contacts > (contacts) mvveelen Global Address List Hoe kan ik nu één van deze groepen van de iPhone deleten, want ik kan hier wel gewoon "Contacts" kiezen, zodat ik ze slechts één keer te zien krijg in de contacts-lijst, maar andere programma's die gebruik maken van de contacts-lijst (bijv. Whatsapp) ziet alle contacts nog steeds dubbel.... Ik zie nergens ds de mogelijkheid om een groep te verwijderen. Tips ? Edit : ik heb het al opgelost. Ik heb simpelweg bij de Exchange instellingen de contacts uitgezet waardoor ik nu die groep kwijt ben en alleen maar de contacts over heb gehouden die ook in Outlook staan Laatst gewijzigd door mvveelen; 27-01-10 om 10:40. |
|
|||
|
|||
Wel erg jammer dat er niemand op de gestelde vragen reageert.
|
|
|||
|
|||
ik ben blij dat ik je antwoord heb gevonden want werd knettergek er van maar nu is het gelukt, top!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. | miguellio | iTunes | 11 | 02-02-11 21:36 |
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! | Puddinkie26 | iTunes | 1 | 04-06-10 10:29 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
Outlook via Iphone | marijke_verstegen | iPhone algemeen | 7 | 19-01-10 12:58 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|