Reservekopie functie uitzetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om die reservekopie functie uit te zetten want als ik mijn iphone synchroniseer om een stuk of 20 liedjes op te zetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie functie uitzetten?
Is het mogelijk om die reservekopie functie uit te zetten want als ik mijn iphone synchroniseer om een stuk of 20 liedjes op te zetten doet hij steeds die reservekopie en dat duurt ongeveer 1u bij mij
mvg
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
werkt niet, als ik uitvoeren open en datgene erin plak sluit het automatisch af, heb alles nagecheckt, itunes lag volledig af, en geen fouten gemaakt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 02-09-08 om 08:00. |
|
||||
|
||||
Bij windows moet het natuurlijk weer via een omweg. Ach het verschil moet er zijn he
|
|
||||
|
||||
ik kan die map nergens vinden, en het bestandje heb ik gezocht en vind ik ook nergens
|
|
||||
|
||||
is me gelukt
bedankt iedereen, deze mag dicht |
|
||||
|
||||
Ik laat hem nog even open. Misschien dat anderen er nog wat aan hebben.
|
|||
|
|||
reservekopie uitzetten
Weet iemand uit te leggen hoe je je reservekopie uitzet?
Als ik mn iphone 3G laat syncen, begint ie eerst met het maken van een reservekopie, elke dag opnieuw. Dat duurt inmiddels al gauw 3 kwartier (terwijl het eigenlijke synchroniseren n kwestie van paar minuten is). Iemand een suggestie? |
|
|||
|
|||
Backoff installeren, ff google'n
|
||||
|
||||
in iTunes Voorkeuren:
- ga naar tabblad 'apparaten' en kies daar 'Voorkom automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads.. That's all...
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 17-12-10 om 20:28. |
|
|||
|
|||
aub wat hulp graag, ik wil mijn iphone 3G(iOS 3.2.1) updaten naar 4.2 hij maakt een reservekopie, waar die nu mee bezig is. hij is al 5uur bezig en is niet eens op de helft!!:S
en als ik reservekopie wil uitzetten, lukt het niet omdat ik het vakje niet kan aanvinken om uitzetten. AUB wat hulp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
oplees functie uitzetten | Robino8989 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-10 21:29 |
T9 uitzetten | iphoneuser34 | Archief | 1 | 08-09-08 21:49 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Internet uitzetten? | Minthe | iPhone algemeen | 8 | 23-05-08 08:46 |
T9 uitzetten | dureappel | Archief | 2 | 03-05-08 15:46 |
|
|