account met maestro bankkaart discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb al veel opgezocht over het ond. account aanmaken maar ik kom er echt niet meer uit wat is de beste en veiligste manier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
account met maestro bankkaart
ik heb al veel opgezocht over het ond. account aanmaken
maar ik kom er echt niet meer uit wat is de beste en veiligste manier om een account aan te maken op itunes met een maestro bankkaart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is toch maar één manier, namelijk die account gewoon maken, of ben ik zo gek als een deur?
|
|
|||
|
|||
ja ik weet hoe ik een account moet maken maar als je je betaalwijze moet kiezen kom ik er niet uit dat met die visa en click and buy enz. ik wil gewoon dat ik direct mijn banknummer geef zodat het direct van mijn kaart gaat
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
iPad concurrentie (Evolve III Maestro) | marcoryn | iPad algemeen | 3 | 18-01-11 09:17 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
problemen met account | Boytjuh_W | iPhone algemeen | 4 | 02-10-09 02:11 |
|
|